220.lv - Slikts serviss
Sveiki, iegādājos dīvānu no 220.lv, kurjeri piegādāja līdz kāpņu telpai, kur pēc tam es ar 4 cilvēkiem uznesu dīvānu augšā, uz piekto stāvu..
Tad kad sāku dīvānu likt kopā, saprotam, ka ir neīstā pusē atvesta, kreisās puses vietā, labā zvanu uz 220.lv jautāju, kas pa lietu, viņi sākot, ka dīvānu var samainīt tikai pēc mēneša, plus vēl jums pašiem būs jānones, sanāk tā kā atkal man jātērē 80 eiro kas jau kopā būs 160 eiro par to, kāds no 220.lv darbiniekiem nolaidības pēc iekrāva neīsto dīvānu, bet klients ciešs, slikts serviss... Neiesaku nevienam no turienes ko pasūtīt nožēloju, ka vispār pasūtīju, gribējās ja 220 pieļāva kļūdu, tad lai soda darbinieku, kuru vainas pēc tā sanāca, nevis mani kas man ir izmaksājis palielu summu.. Kā arī maniem ciemiņiem nācās palikt viesnīca tiaki tāpēc ka kāds no 220.lv darbiniekiem pieļāvu kļūdu... Kļūdījās 220.lv, bet jācieš klientam.. Kāds kāds murgs...
Добавить комментарий