220.lv - Slikts serviss
Labdien! Izlēmu savai otrai pusei dzimšanas dienā uzdāvināt planšetdatoru. Preci man vajadzēja uz 10.04.2023. Pasūtīju preci 03.04.2023! Preces aprakstā bija rakstīts “noliktavā 4 gb. ”, prece tiks piegādāta 06.04. Tad atnāca sms, ka prece kavēsies un būs 12.04! Mani jau tas galīgi neapmierināja, jo vajadzēja uz 10.04. Ok, labi. Gaidu. 12.04. Atsūta, ka būs 17.04. Ok! Gaidu. Barojot savu otro pusi ar rītdienām, ka būs tā dāvana drīz! Tagad zvanu 17 viņi Saka visticamāk rīt, parīt. Zvanu 18.04! Vispār neko skaidri atbildi vairs nesaņēmu! 220.lv kāpēc jums vajadzētu uzticēties? ! Kāpēc jūs rakstāt un mānāt cilvēkus, ka prece ir noliktavā? Galvenais pārdot? Ps. Vēljoprojām gaidu..
Labdien, AleksandrsDz!
Vispirms atvainojamies Jums par kavēto pasūtījumu un vēlamies paskaidrot, ka pasūtījumu veicāt no Marketplace pārdevēja "Brandberry", kas izmanto mūsu platformu savu preču pārdošanai.
Mēs esam novērojuši ievērojamu piegādes servisa līmeņa kritumu un solīto piegādes datumu neievērošanu daļai no Marketplace pārdevējiem un mūs tas neapmierina tik pat ļoti kā Jūs, tāpēc esam uzsākuši datu analīzi un veicam darbības, lai patneri izpildītu solītos piegādes datumus. Tuvākājās nedēļās noteikti ir sagaidāma situācijas uzlabošanās.
Pēc sistēmas datiem redzam, ka prece ir saņemta.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Комментарии (4)
Tā viņi dara REGULĀRI. Šaubos vai vispār kāda prece kādreiz atnāk solītajā datumā.
Labi ja atnāk solītajā datumā,es jau sāku šaubīties vai vispār es ko saņemšu ar visām tām atrunām un barošanām ar rītdienām!
Diemžēl tā ir platforma, kur ir tūkstotis pārdevēju unne visi ievēro termiņus. Man līdz šim nav bijušas problēmas ar viņiem.
Nekas jauns un ticēt nevar ne laikam, ne apjomam. Ja deg, tad jameklē citi varianti. Jūsu gadijumā T2, Bite, Lmt, Tet u.c. kantori.