www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Kad visi pārdevēji orientēti uz labu servisu un pārdošanu, 220.lv dara visu, lai tu nenopirktu.
Pircējam nav jāzina, ka viņiem vairāki piegādātāji. Tas noteikti ir vairums e-veikaliem. Tā ir viņu iekšējā lieta. Pasūtījumu veicu 220.lv mājas lapā, viss! Tagad viņi man Saka: tie esam mēs, bet neesam mēs. Absurds! Man par pirkumu atteicās ņemt samaksu daļu ar karti un skn. To nevarot veikt dēļ piegādātāja. Nu nevar, tad nevar. Pārdošanas nulle, lai sūta atpakaļ preci. Rezultātā naudu par starpniecību nesaņēms ne paši, ne piegādātājs. Izcili labs rezultārs! Veikala un pēc tam viņu info atbalsta dienesta darbinieces absolūti vienaldzīgas un nevarīgas. Info dienesta darbiniece nolika klausuli nepabeidzot sarunu. Abas nevarēja atbildēt kāds ir viņu galvenais uzdevums - pārdošanas!
Klasisks lietuviešu pārdošanas nevērīgais stils. Brutāla attieksme. Ļoti nēžēloju, ka esmu veltījis vieņiem savus līdzekļus un laiku.
Par šo iestādi noteikti pastāstīšu apkārtējiem cilvēkiem. Lai nepiedzīvo nepatīkamus brīžus. Vairs ne1 pirkuma pie viņiem!
Viņi nav vienīgie - vajadzīgo lietu pasūtīju citā internetveikalā!

29.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 30.03.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

H

Комментарии (1)

Good Intentions 30.03.2023

Atradi vietu, kur maksāt ar naudu un karti.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы