220.lv - Slikts serviss
4. Decembrī tika pasūtīta dāvana ziemassvētkiem, mājaslapā stāvēja, ka tāda esot noliktavā, ka varēšot izņemt 4 darba dienu laikā. Pēc 3 dienām piegādi pārcēla uz 20. Datumu, mājaslapā joprojām esot informācijai, ka šī prece ir noliktavā, būs pieejama līdz z-svētkiem. Vakar (15.12) saņemu sms, ka prece tiks piegādāta 30. Decembrī. Lieki piebilst, ka mājaslapā joprojām stāv, ka prece ir pieejama, jo atrodas noliktavā.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
17821621
Lieki piebilst, ka šodien 17.12.2022 mājaslapā joprojām stāv informācija, ir pieejama ātrā piegāde, jo ir palikuši
Labdien, Sudzetajs3212!
Precēm, kas atrodas mūsu noliktavā, piegādi veicam vienas dienas laikā. Precēm, kas nav noliktavā, pēc Jūsu pasūtījuma saņemšanas, veicam pasūtījumu no piegādātāja, kas šo preci piegādā uz mūsu noliktavu noteiktu dienu laikā un šis termiņš arī tiek atspoguļots mājas lapā. Ja piegādātājs preci neatved, tiek pārcelts piegādes datums, jo, diemžēl, pasūtījumu nevaram izpildīt.
Ļoti atvainojamies, ka nespējām izpildīt savlaicīgi veikto dāvanu pasūtījumu!
220.lv
Добавить комментарий