www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Ļoti slikta attieksme. Preci pārdod priecīgi, bet kad garantija: tad attieksme galīgi garām. Serviss pat necenšas preci pārbaudīt vairākas reizes, tik uzraksta atzinumu, ka tā ir lietotāja vaina. Neitrāls serviss preci saremontē un atzīst ka ražotāja defekts. Principa pēc tagad vairs pie viņiem nepērku vairs neko.

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 05.12.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 08.12.2022

Labdien, Raiti!
Mēs esam e-komercijas uzņēmums, paši neveicam preces defektāciju un remontu, to dara autorizēti un sertificēti servisa uzņēmumi, uz kuriem mēs preci nosūtam pābaudei.
Arī šajos servisos strādā cilvēki, kuri var kļūdīties. Atteikuma gadījumā klients var pats vērties autorizētā servisā un, ja izrādīsies, ka tomēr tas ir ražošanas defekts, aicinām vērties pie mums ar faktu apliecinošu dokumentāciju un mēs izskatīsim iespēju Jums kompensēt remonta izmaksas.
Ar cieņu, 220.lv

Дополнено Raitis 08.12.2022

Izskatās ka 220.lv pārstāvis līdz galam nav iepazinies ar pielikumā pievienotajiem dokumentiem, ja tā būtu, tad saprastu, ka sertificētais akts ir pievienots. Pēc kura nosūtīšanas viņiem, 220.lv pārstāvji atbildēja ka atgriezīs daļu no samaksātās servisā summas, bet gatantija ir pārtraukta un neturpināsies. Būtībā prece lietota 5minūtes, pazaudēts laiks (viens gads) un nervi vizinoties uz 220.lv ar pļāvēju, tad vēl neveiksmīga komunikācija ar viņu pārstāvjiem.

R

Комментарии (4)

R Raitis 23.11.2022

Prece bez garantijas

R RunčaĶepa 24.11.2022

Būtu labāk pielikt pie sūdzības :
220.lv servisa aktu (kur atteikums);
"Neitrāla servisa" aktu, kur tie atraduši ražotāja defektu.

Citādi tie ir plikie vārdi, bez jebkāda pamatojuma.

P.s. neesmu saistīts ar viņiem, bet cilvēkiem patīk pierādījumi.

R Raitis 08.12.2022

12874333 Pasūtījuma nr.
Zāles pļāvējs tika iedarbināts vienu reizi, papļāva aptuveni piecas minūtes un noslāpa. Mēģinājām vairākas reizes to iedarbināt, bet nekā. Tad tika nolieta eļļa un degviela, lai vestu uz garantijas servisu.
Pēc pirmās saņemšanas, aktā tika minēts, ka darbojās bez eļļas līmeņa, tāpēc atteikts garantijas remonts.
Sazinoties ar 220.lv vedām atkārtoti uz servisu, kur jau bija ielieta degviela un eļļa, viņi pat nepārbaudīja un atrakstīja to pašu, ka atteikts remonts.
Pēc ilgas sarakstes un zvanīšanas(kur pat atļaujas darbinieki pārtraukt sarunu), saņēmām informāciju, ka jāgriežas pie neitrāla servisa un visi tēriņi tiks apmaksāti, ja zāles pļāvējam nebūs pazīmes ka dzinējs nedarbojas(bez eļķas darbības rezultāta).
Tā arī izdarījām. Seviss pļāvēju pārbaudīja: starta slēdža defekts, ko nomainīja un otrajā reizē ielieta vairāk eļļa par līmeni, ko nolēja.
Ar aktu griezāmies pie 220.lv. Atbildēja, ka servisa pakalpojumus apmaksās nepilnā apmērā un garantija vairs NAV SPĒKĀ.
Būtībā zāles pļāvējs ir sezonāla prece, to izmanto četrus mēnešus aptuveni gadā, uz visu pirmo sezonu mēs nobraukājām ar pļāvēju pa servisiem un tad vēl pasaka ka garantijas vairs nav! Tāpēc ka ražotāja slēdzis bija pārstājis darboties?

R Raitis 08.12.2022

Vēl jāmin, ka akti tiek izsnieti lietuviešu valodā, tad pēc pieprasījuma, to atsūta iztulkotu latviešu valodā

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы