www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Mēneša laikā veicu 10 pasūtījumus un ar pirmajiem pasūtījumiem nebij problēmu, bet tad sākās... Prece pazūd no pasūtījuma 5 minūtes pirms tu saņem preci pakomātā. Katra prece tiek sūtīta savā pakā un uz dažādiem pakomātiem (maza izmēra prece) , lai klients paskraida.

Tiek atsūtīta nepareiza prece un pēc tam tev veel jāskraida lai to preci atgrieztu. Prece kuru bij jāatgriež maksāja tikai 3.8 eiro. Pa cik to preci iepērk? 2 eiro? Klienta laiks maksā vairāk kā tā prece + vēl preces sūtīšana atpakaļ. Sanāk ka paši kļūdās bet tev ir jātērē laiks lai izlabotu viņu kļūdu. [slēpt]@220 vadība (ja nu kāds lasa atsauksmes) , domāsim loģiski... Kurš ir vainīgs situācijās kad klients saņem nepareizu preci? Klients, vai jūsu darbinieks? Kāpēc jums nesodīt jūsu darbinieku kurš kļudijās un līdz ar to jums bojā reputāciju? Atskaitat no darbinieka algas preces iepirkuma cenu (un iespējams darbinieks beigs lidot pa mākoņiem darba laikā) , bet klientam atsūtiet preci ko viņš pasūtija. Un prasīt klientu lai viņš terē savu laiku un atgriež preci kuras iepirkuma Cena ir zem (*** ieraktiet summu par kādu jūs esat gatavi zaudēt klientu) ? Jūs šaujat paši sev kājā! Mani kā klientu jūs zaudējāt ~2 eiro dēl.

Mēģināju atrisināt problēmu sazinoties ar [slēpt]@220", bet tur neviens Nepalīdz. Labākajā gadījumā atsūta to pašu tekstu vēlreiz, vai vispār ignorē.

Man ir viens pasūtījums kuru gaidu jau 3 nedēļas. Man atsūtīja e-pastu ka pasūtījums kavējēs deļ bateriju 4-tr pakas par ~0.6 eiro. Es viņiem kā cilvēks prasu lai man sūta pasūtījumu bez tām baterijām, jo viņas man nav svarīgas, bet viņi man atsūta to pašu tekstu "vēlamies informēt ka diemžēl jūsu pasūtījuma piegāde kavējas. " un ka jāgaida veel 10 dienas un pēc tam vairs neatbild. Un nav nekādas garantijas ka pēc tām 10 dienām atsūtīs preci, jo datums jau mainās vairākas reizes.

Sanāk tā ka ja klients apmaksā preci, bet izrādās ka 220 nav tās preces, tad viss ir kārtībā un naudu atgriež par to preci, bet ja klients prasa lai sūta pasūtījumu bez vienas preces (pat neprasot atmaksāt naudu) , tad pilnīgs ignors.

18.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 19.04.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 21.04.2022

Labdien, aggress!

Informējam, ka pasūtot preces no dažādiem pārdevējiem (kas nav 220.lv), tās tiek izsūtītas atsevišķi. Apzināmies, ka šī sistēmas tehniskā nepilnība var radīt neērtības klientiem, tāpēc strādājam pie sistēmas uzlabojumiem,
kas ļaus preces no dažādiem pārdevējiem apvienot vienā pasūtījumā un tos saņemt vienā sūtījumā. Nereti var gadīties, ka pakomātu noslodzes dēļ, piegādes pakalpojuma sniedzējs cenšoties nodrošināt pasūtījuma piegādes savlaicīgu izpildi ievieto sūtījumu kādā citā, maksimāli tuvākajā pakomātā.

Mūsu piegādātāji reizēm novēloti informē par preču pieejamību savā noliktavā, tāpēc var gadīties, ka nākas atcelt kādas preces piegādi. Šādos gadījumos saziņa ar klientu notiek e-pastā, kur šis process var aizņemt dažas
dienas.

Izskatot Jūsu sūdzības aprakstu par nepareizi nosūtītu preci, atvainojamies par radušos pārpratumu, jo konstatējām, ka mūsu mājas lapā bija nepilnīgs
preces apraksts. Informācija mājas lapā tuvākajā laikā tiks labota. Tomēr, lai šādos gadījumos klientiem būtu pēc iespējas mazāk neērtību, klientam ir iespēja par
radušos kļūdu mūs informēt e-pastā, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz klientu apkalpošanas centru un 14 dienu laikā bez maksas ar Latvijas
Pasta starpniecību izsūtīt preci mums atpakaļ vai nogādāt to kādā no mūsu pasūtījumu izsniegšanas punktiem.

Mūsu klientu apkalpošanas centra speciālists sazināsies ar Jums, lai izrunātu radušos situāciju un vienotos par situācijas risinājumu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv

A

Комментарии (3)

S Suitfree 18.04.2022

man ar vienu reizi pietika. Sapratu ka viniem uz klientiem pofig, vairak neko tur nepirku

A aggress 18.04.2022

Kļūdās visi, bet svarīgākais ir kā šīs kļūdas tiek labotas un vai vispār tiek. Pats lielāko daļu mūža esmu strādājis tirdzniecībā. Gan vairumtirdzniecības bazē, gan dažādos veikalos kā cenuklubs un elkor, tā ka redzējis esmu daudz. Ja parasti klients ir pirmajā vietā, tad ar 220 man ir sajūta ka klients ir tur piektajā rindā kaut kur pa kreisi.

A aggress 19.04.2022

Visas problēmas ar šo paūtījumu: 15075797

Un šis pasūtījums kavē bateriju dēļ: 14967203
Vaj jūs varat man to pasūtījumu izsūtīt rītdien un bez tās bateriju pakas pa ~60 centiem?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы