220.lv - Slikts serviss.
Sāksim ar to ka pasūtu preci jau novembrī ar termiņu līdz 21gada decembra vidum, gaidu un nekā rakstu epasta, prece izpārdota, tad jautājums kādēļ to var pasūtīt? Labi, atrodu ko citu, nekas, bērns saņems dāvanu vēlāk, atkal gaidu, Sola ka piegādās 04.01, atnāk apstiprinājuma sms, ka kurjers saņēma preci. Gaidu un nekā, ieeju mājās lapā, sūtījums noraidīts, bet par preci samaksāts un ne maza nauda. Atkal bērns veljoprojām bez vienas no jau ziemassvētku dāvanām. Paldies liels.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Sindija!
Redzam, ka sistēmas kļūdas dēļ precei bija norādīts nepareizs iepakojuma izmērs, kā rezultātā to nebija iespējams piegādāt uz Jūsu izvēlēto pakomātu. Diemžēl, kurjerdienests mūs neinformēja, ka piegāde nebūs iespējama, tāpēc kavējām Jūsu pasūtījuma piegādi, kā arī kavējās šīs situācijas atrisināšana.
Šodien nauda tiks atgriezta uz Jūsu kontu.
Paldies, ka pievērsāt mūsu uzmanību uz šo situāciju - tas ļaus mums uzlabot iekšējos procesus, lai novērstu šādas kļūdas nākotnē.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Labdien, Sindija!
Redzam, ka sistēmas kļūdas dēļ precei bija norādīts nepareizs iepakojuma izmērs, kā rezultātā to nebija iespējams piegādāt uz Jūsu izvēlēto pakomātu. Diemžēl, kurjerdienests mūs neinformēja, ka piegāde nebūs iespējama, tāpēc kavējām Jūsu pasūtījuma piegādi, kā arī kavējās šīs situācijas atrisināšana.
Šodien nauda tiks atgriezta uz Jūsu kontu.
Paldies, ka pievērsāt mūsu uzmanību uz šo situāciju - tas ļaus mums uzlabot iekšējos procesus, lai novērstu šādas kļūdas nākotnē.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Комментарии (1)
Kāpēc no sākuma, pirms sūtīt, nevar ienākt sudzibas.lv portālā, paskatīties, vai ir uz veikalu sudzības vai nē un pēc tam tikai pasūtīt? Lai netrāpītu kārtējos mēslos? Un atkal, centības spiest uz sāpīgo? Vai vai vai, sīkais pizģ*** nedabūja dāvanu laicīgi... :D