220.lv - Slikts serviss
Jau ilgu laiku izmantoju 220.lv veikala pakalpojumus, un viss vienmēr ir bijis lieliski. Bet šajā nedēļas nogalē es sastapos ar neadekvātu darbinieku akropole centrā. Es atnācu ar bērnu (12 gadus vecs) un draugu, lai saņemtu pasūtījumu. Draugs vēlējas pasūtījumu apmaksāt uz vietas. Zālē nebija apmeklētāju, pie ieejas bija uzraksts, ka zālē vienlaicīgi var atrasties 8 cilvēki, no mājsaimniecības 1 persona. Mēs visi iegājām, bet darbiniece uzreiz pateica ka nekalpos mūs, jo mēs esam no vienas mājsaimniecības. Draugs aizgāja 2 metru attālumā, bet darbiniece atteicās izsniegt pasūtījumu, jo bērns ir ar mani. Es viņai mēģināju paskaidroju, ka bērnam ir 12 gadi un viņš var atrasties kopā ar mani, kā arī draugs ir no citas saimniecības un stāv 2 m attālumā, bet viņa bija neadekvāta, nevēlējas risināt situāciju pārrunu ceļā. Mēs nolēmām šajā dienā neizņemt pasūtījumu, lai netērētu savu laiku uz nekompetentu darbinieci. Bet atnākot nākamajā dienā pēc pasūtījuma, mums pateica, ka mūsu pasūtījumu vakar anulēja šī darbiniece. Ar šādiem darbiniekiem jūs zaudēsiet daudz klientu. Forši, vēlu jums veiksmīgu biznesu, mēs vairs neizmantosim jūsu pakalpojumus.
Добавить комментарий