220.lv - Slikts serviss, bojāta prece
Novembra beigās veicu pasūtījumu – kaķu gultiņu. Piegādes termiņš bija 16. Decembris, taču paciņu nesaņēmu. Lai noskaidrotu situāciju, zvanīju 220.lv vairākkārt, un vienīgā atbilde bija – sūtījums nodots omniva. Kad 2. Janvārī sazinājos ar omniva, viņi informēja, ka paciņa bijusi pārāk liela un gaida norādījumus no 220.
Lai šo procesu paātrinātu, zvanīju abām pusēm vismaz piecas reizes. Beigās, 16. Janvārī, pēc ilgstošas gaidīšanas, satikos ar kurjeru pusceļā, jo viņam nepietika laika piegādāt sūtījumu uz manu adresi.
Pati kaķu gultiņa, "fantastiska", atverot vaļā kasti visa telpa smaržo pēc aliexpress Somiņas! Gultiņa bija slikti nostiprināta un atnāca ar trūkstošām detaļām.
Vēlējos preci atgriezt, un pēc atgriešanas 14 dienu laikā naudu neatguvu. Zvanīju vairākkārt, lai uzzinātu, kad beidzot atgriezīs naudu, bet vienīgā atbilde – jāgaida ziņa no ražotāja.
Piegādes kavējas, preces neatbilst solītajam un naudu atgriezt nevienam nesteidzas. Ja novērtējat savu laiku un nervus – ar visu sirdi neiesaku nevienam iepirkties 220!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Комментарии (1)
Saite arī būtu noderīga, lai citi neuzrautos uz šo brīnumu.