220.lv - Slikts serviss, attieksme
Vēlos atgriezt preci,jo neatbilst izmērs, pērkot rūpīgi izpētīju izm. tabulu. Tagad tik sākas ,atgriešana ir vesels rinķa dancis. Pirmkārt 220,lv nenosūta preces pavadzīmi, kura vēl man ir jāizlūdzas, joprojām neesmu saņēmusi, atteikuma forma arī īpaši jāprasa lai tiktu atsūtīta, turklāt šos abus prasa pievienot atgriežot preci. Tātad nopirki, nu i nēsā! Atgriezt re var tikai ar pasta starpniecību, galīgi neērti, piegādāja dpd. Neiesaku pirkties 220.lv Vienas ķibeles gan ar atgriešanu, gan apkalpošanu.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien,GUNCA!
PTAC likums par distances tirdzniecību regulē interneta veikalu darbību, lai aizstāvētu patērētāja tiesības un mēs darbojamies saskaņā ar šo likumu.
Aicinām būt uzmanīgākam un iepazīties ar informāciju, kas tiek nosūtīta Jums e-pastā uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas. Tajā atradīsiet rēķinu, atteikuma veidlapu, saiti uz 14 dienu atteikuma tiesībām, kā arī garantijas nodrošināšanas noteikumumiem.
Pēc sūdzības var noprast, ka pasūtījāt un vēlaties atgriezt apģērbu. Ja tā, tad šajā pašā e-pastā ir pieejams DPD kods, ar ko bez maksas variet atgriezt apģērbu, izmantojot Jums tuvāko DPD pakomātu.
Visa informācija ir pieejama arī mūsu mājas lapā.
Ar cieņu,
220.lv
Комментарии (1)
Pas.num.21621278
Nesūtat preces no šīs tirdzniecības platformas. 9.06.23.atgriezu preci,šodien14.06.23. viņiem vēl neesot informācijas. Pasta izsekošanas kods CP070443076LV -rāda ka prece piegādāta. Attieksme drausmīga,nesūtat neko no šī veikala.