220.lv - Serviss zemiskums
Briesmīgāka internetveikalu neatradīsiet! Nekādu apkalpošanu prasmju! Pasūtīju baltu sekciju, atveda pēc 2 dienām, bet tā bija koka krāsa un faktūra cita, tur pat aklais nevarētu kļūdīties. Pēc tam zvanu uz 220.lv skaka, lai atsūtu bildes, nepasaka kādas tieši, nofotografēju to krāsu, aizsūtīju, tad raksta man, ka kodus vajag atsūtīt. Uzreiz jau nevarēja pateikt vai ne? Piedāvāja atstāt to nepareizo preci un atlaidi 20 Euro nākamai precei, jo laikam jau ņemties ar papīriem un liekas problēmas negribēja. Tad 2 dienas notika tā kontaktēšanās caur epastu, solīja, ka pēc 2 dienām atbrauks kurjers un aizvedīs sekciju, tad viņiem it kā notika sistēmas kļūda, nesaņēma manu ziņu, un pārcēla kurjera atbraukšanu uz vēl vienu dienu. Pēc tam kurjers savāca, 220.lv teica, ka sazināsies, kad saņems pareizo preci, pagāja 2 dienas, uzrakstīju šiem, bet neatbild, uz trešo vai ceturto dienu pazvana un pasaka, ka nav tās preces, redziet izpārdots. Novilka laiku speciāli, lai es nedabūtu to preci! Un tā ir servisa kvalitāte! Ceru, ka šis veikals drīzumā izputēs. Vēl viens klients ir pazaudēts uz visiem laikiem! Iemācieties strādāt! Drošvien jau neiemācies to nekad, strādā tur tādi, kuri neko neprot un nezin, vienkārši padibenis tur!
Neiesaku tur ne cik iepirkties!
Briesmīgs veikals, nervi sagandēti!
Labdien,
Šāda situācija pēc tam kad kurjers ieradās pakaļ precei radās tādēļ, ka kurjers atved mums preci 3 darba dienu laikā, kad prece ir pie mums to nodod garantijas servisam 2 darba dienu laikā, līdz ar to šajā laika posmā varēja gadīties ka kāds pasūta preci kuru Jūs vēlējāties un tā tiek izpārdota,
Bet mēs noteikti nevēlējāmies vilkt laiku, un sagādāt Jums neērtības,
Tādēļ lūdzam atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru, lai mēs varam noskaidrot visu informāciju un palīdzēt Jums izrisināt situāciju,
Atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,
Ar cieņu
Комментарии (1)
Esmu kādas 5x iepirkusies šajā internetveikalā un nekad nav bijušas problēmas.