220.lv - Serviss zem jebkuras kritikas
Nekad, nekad vairs neko nesūtīšu no 220.lv. Pasūtu mēteli, atnāk kurpes. Turklāt uz iepakojuma nekas nav rakstīts, kas tur iekšā. Preci apmainīt pret īsto atsakās. Liek maksāt vēlreiz par to preci, ko biju jau sākotnēji pasūtījusi, bet kuras vietā atnāca pavisam cita prece. Savu kļūdu labo uz mana rēķina, tas ir, man jāiet uz pastu, jāstāv Rindā un nepareizā prece jāsūta atpakaļ. Debīlāku servisu grūti iedomāties.
Комментарии (5)
220.lv. Nu jau tagad es esmu saskarusies ar preces kavejumu jau 2 menesis kad prece vel nav piegadata.pasutijums jau bija nodots 30 marta kureram un tagad mans pasutijums ir exprespasta rokas. Zvaniju tiem vini tejca viss ok prece ir pie mums, bet neustraucaties. Pagaja nedelja 220.lv rakstijat ka prece bus piegadats 7 aprili, ok gajdam. Tagad 10 aprili preces nav.
.man tas pats
Man uz doto brīdi līdzīgs stāsts ar Xnet. Gaidam.
Atpakaļsūtīšana ir bezmaksas.
Bija līdzīga situācija ar nepareizu preci,bija jāveic jauns pasūtījums,samaksāto naudu atgrieza ātri.
Klientu servisa darbinieki ir sazvanāmi,paskaidro kā rīkoties,neko skaidri nesola,bet nomierina,ka atrisināts situāciju.
No personīgās pieredzes iesaku atvēršanas procesu filmēt un ja prece neatbilst, tad attiecīgi kompanijai jau nekur nelikties.