220.lv - Remonta serviss - zem katras kritikas
Nepērciet neko lielāku par zobu birsti! Vai arī rēķinaties, ka preces remonta nepieciešamības gadījumā jums pašiem tā būs jāved, jāatgādina par to, var nākties to gaidīt teju divus mēnešus un pie rezultāta (ja paveiksies) visticamāk, nonāksiet ar Ptac palīdzību.
Un tas nav starpnieks, tas ir 200.lv oriģinālais serviss... Neisaku, neiesaku, neiesaku!
To zemo cenu veido maksāšana ar savu laiku, papildus naudu un nerviem: d
man pirmā un pēdējā reize, brīdinu citus:)
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Agnese2022!
Tā kā neesam saņēmuši konkrētā pasūtījuma numuru, varam atbildēt tikai pēc situācijas būtības.
Laba garantijas servisa nodrošināšana ir viena no mūsu uzņēmuma prioritātēm. Pārdod var gandrīz jebkurš, bet mums ir svarīgi palīdzēt klientam atrisināt radušās problēmas arī pēc tam. Mēs vēl neesam sasnieguši to līmeni, kādā vēlamies būt, zinām savas vājās vietas un pie tā strādājam. Esam noslēguši vairākus līgumus ar kvalitatīviem vietējiem servisiem, kas mums palīdzēs uzlabot gan apkalpošanas ātrumu, gan kvalitāti.
Atvainojamies par negatīvo pieredzi un ceram uz turpmāku sadarbību.
220.lv
Комментарии (4)
tu doma izmeram ir nozime?
Nu ko var pļurināt. Ar garantijas remontu tā ir pilnīgi visiem.
Garantijas remonti nekur nav labi, bet ņemot no interneta veikala var uzrauties, ka sūtīs uz citu valsti labot.
220 ir Latvijas eBay s
Un sanāk, ka preces pārdod starpnieki un uz remontu ved pie oficiālā 220.lv un oficiālais 220.lv nodod tālāk starpniekam kurš tālāk atkal
staprniekam un tad nu starpnieku starpniecība sarpā un ja nav veiksmīga starpniecība tad nu arī ir rezultāts no, kā ciešssss pircējs 😂🥹