220.lv - Preces piegādes serviss
Pasūtīju pie 220 stūra vannu ar piegādi uz mājām. Pati dzīvoju 6. Stāvā, tādēļ rūpīgi izpētīju noteikumus par preču piegādi un uznešanu. Viņu mājaslapā ir teikts, ka preces, kuru svars nepārsniedz 30 kg, tiek uznesta līdz dzīvokļa durvīm, neatkarīgi no stāva. Tur teikts, ka tas iekļauts piegādes Cenā. Tā kā dzīvoju sestajā stāvā un vanna ir apjoma prece, domāju pazvanīšu pārprasīšu, vai tiešām tā ir, jo iepriekš jau ir bijuši incidenti, kur kurjeri vienkāŗši atsakās nest preces augšā, sakot, ka tas nav viņu pienākums. Tā nu zvanu uz 220 internetveikalu 17.03. 20: 15 un sarunā ar operatoru, lūdzu apstiprināt, ka prece tiks uznesta. Operators uzreiz Saka, ka jā, ja preces svars ir līdz 30 kg (vannas svars 22 kg) , tā tiks uznesta. Vēršu operatora uzmanību uz to, ka tā ir lielgabarīta prece, un, ja kurjers atteiksies uznest, man pašai tāda iespēja nebūs, jo esmu sieviete un ar superspēku apveltīta neesmu. Prasu operatoram, ko darīt, ja kurjers preci nenes, un saņemu īsu atbildi, ka “kurjers tā nevar darīt”. Iekšējā intuīcija, man tomēr Saka priekšā, ka tā tomēr nebūs, un domāju iegūt rakstisku pierādījumi no 220 operatoriem, tādēļ jautāju to pašu e-pastā, kur arī saņemu atbildi, ka kurjers preci uznes neatkarīgi no stāva.
Piegādes dienā zvana kurjers (expresspasts) un Saka-pēc 10 minūtēm esmu klāt. Lieki piebilst, ka piezīmju lasīšana pie pasūtījuma arī laikam neietilpst kurjera pienākumos, jo minēts bija, ka jāzvana 2 stundas iepriekš. Dzīvoklī nedzīvoju, jo tur notiek remonts, bet pie tā jau biju pieradusi, sarunāju, ka kurjers piebrauks vēlāk, lai paspēju uz dzīvokli nokļūt.
Uzreiz kurjeram jautāju, vai prece tiks uznesta, un protams, ka saņemu negatīvu atbildi. Un sākas vecais stāsts, par to, ka viņam tas nav jādara, viņš taču ir viens pats, kā lai to vannu viens uznes utt. Ja es būtu grūtniece vai vecs cilvēks, tad vēl kaut ko domātu. Saku, ka sazināšos ar 220 un pārzvanīšu. Kurjers vēl piebilst - kamēr 220 un exprespasts noskaidros visu savā starpā, kur tad lai viņš to vannu liekot? Tas gan mani uztrauc vismazāk šajā situācijā un zvanu 220. Operators atbild, ka par preču uznešanu jāsazinās ar pašu exprespastu. Uz jautājumu, kam domāti noteikumi mājaslapā, kādēļ 2 oparetari iepriekš mani maldinājuši, un teikuši, ka kurjeram nav tiesību nenest un no kā tad galu galā es pērku preci, no 220 vai exprespasta, operatorei gan atbildes nav. Kad jautāju, ko darīt ja ātrumā neatrodu nevienu, kas preci varētu uznest un tā tiek nogādāta atpakaļ Rīgā, vai man būs jāmaksā atkārtota piegādes maksa, un operators Saka-bet protams.
Palieku vienkārši bez vārdiem, par šādu attieksmi, par to, ka neviens ne par ko neatbild un uzskata par normu šādi čakarēt klientu. Lieki piebilst, ka ātrumā bija jāmeklē, kas man to vannu uznesīs. Mans brīvdienas rīts bija vienkārši izbojāts, jo no paša rīta tev jājūtas kā pilnīgam idiotam un jāstreso par to, ko tu iepriekš biji centies 2 reizes noskaidrot, lai šāda situācija nerastos.
Tad nu 220 vēlos jums teikt tā, ja jūs esat Latvijas internetveikala monopols var teikt, un uzskatāt, ka klientu tik daudz, ka nav nepieciešams iespringt uz to, lai pildītu savus solījumus un noteikumus, tad lūdzu nebrīnāties par to, ka klientu tomēr paliks mazāk un mazāk. Jā, protams, kas priekš tik lielas kompānijas ir tāds neliels klientu sarukums.. Nieks.. Lieki piebilst, ka normālām kompānijām, katrs klients ir svarīgs..
Nobeigumā vien minēšu, ka sagaidot kurjeru, viņš man teica tā-un jūs domājat, ka jūs esat pirmā, kam tāda situācija ar 200 solījumiem..? 😊 skumji, ka šādu servisu sniedz viens no Latvijas lielākajiem internetveikaliem.
Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Комментарии (1)
Es no 220.lv sen jau esmu atteicies!