www.sudzibas.lv 220.lv Preces atgriešana

220.lv - Preces atgriešana

Kāpēc mūsu sistēma ļauj tādam internet veikalam kā 220.lv pārdot trešo pušu preces, par kurām neuzņemas nekādu atbildību? Situācija - no 220.lv iegādājos Carplay adapteri (preces pārdevējs Ķīnas uzņēmums) . Pasūtījuma nr. : 38786240. Es kā pircējs 14 dienu laikā vēlos atgriezt nekvalitatīvu preci, uzrakstīju e-pastu. 220.lv man atbildēja, ka neuzņēmās nekādu atbildību par šo preci, jo redziet jāvēršas pa tiešo pie pārdevēja, jāuzraksta pretenzijas vēstule un kopā ar preci jānosūta Ķīnas pārdevējam. Izrādās 220.lv ir citu pārdevēju pārdošanas platforma. Kur paliek 220.lv atbildība? Par preci es taču samaksāju 220.lv, nevis Ķīnas uzņēmumam! Būtu vēl saprotams, ja es pats pasūtītu preci tieši no Ķīnas Secinājums - mūžu dzīvo un mūžu mācies. Pārējiem potenciālajiem 220.lv pircējiem silti iesaku pievērst uzmanību kas tieši pārdod jūsu izvēlēto preci, jo pretējā gadījumā būs lielas problēmas ja vēlēsieties izmantot atgriešanas, vai garantijas iespējas.

12.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 12.09.2025

Labdien, Normund.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo iepirkšanās pieredzi. Vēlamies vērst uzmanību, ka 220.lv ir tirdzniecības platforma, kurā tirdzniecību veic kā pats 220.lv, tā arī 4000 citu Pārdevēju no dažādām valstīm.

Konkrēto preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja Major goods jeb Cuilonggs un katrs Pārdevējs mūsu platformā nosaka savu preču aprakstus, piegādes laiku, cenas, kā arī veic likumos noteiktos Pārdevēja pienākumus attiecībā pret klientu, proti, ir atbildīgs par Preces kvalitāti, orģinalitāti, garantiju un citiem aspektiem.
Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka, izvēloties maksājuma veidu, sistēmā tika norādīts, ka maksājums tiks pārskaitīts tieši pārdevējam, bet mēs darbojamies kā starpnieks. Šī informācija tiek īpaši izcelta, un arī pie katras preces ir pieejama detalizēta informācija gan par pārdevēju, gan par valsti, no kuras prece tiek piegādāta.

Informējam, ka norēķinoties par preci, Jūs tiksiet novirzīts uz SEB bankas maksājumu iniciēšanas pakalpojumu, kur būs jāapstiprina daži papildu soļi. Neuztraucieties, šī maksājuma metode ir pilnīgi droša. Maksājums par Jūsu izvēlētajām precēm un pakalpojumiem 220.lv internetveikalā vispirms nonāks SIA "Pigu Latvia" kontā un pēc tam tiks pārskaitīts galīgajam saņēmējam jeb "Major Goods"

Kā arī aicinām rūpīgi pārlasīt Jums nosūtīto vēstuli no mūsu klientu apkalpošanas komandas.

Tajā pašā laikā Jums ir sniegta informācija par to, kā veikt preces atgriešanu 14 dienu atteikuma tiesību periodā, sazinoties ar pārdevēju. Ja pārdevējs Jums neatbild, tad 220.lv kā starpnieks iesaistīsies Jūsu jautājuma risināšanā. Tomēr sākotnējā komunikācija ar pārdevēju jāuzsāk Jums pašam.

Ja preces pārdevējs Major Goods nesniedz atbildi 2 darba dienu laikā, lūdzam atkārtoti sazināties ar mums un nosūtīt apstiprinājumu, ka jau esat rakstījis pārdevējam.

Комментарии (1)

( ( ͡❛ - ͡❛) 12.09.2025

no 220 lapas

Ja vēlaties atgriezt nepareizas kvalitātes preci
Ja preces pārdevējs nav 220.lv, iesakām bojāto preci nosūtīt uz šādu adresi:
Saņēmējs: 220.lv
Adrese: Krasta iela 52, Latgales priekšpilsēta, Rīga, LV-1003, Latvija

Sūdzības autor, nejauciet 14-dienu atgriešanas tiesības (kuras var izmantot neminot iemeslu) un tiesības atgriezt līgumam neatbilstošu preci. Pirmajā gadījuma visi izdevumi ir uz Jums, otrajā visi izdevumi ir uz pārdevēju. Pārdevēji vienmēr atgādinās, ka Jums ir tiesības part Jūsu naudu preci atgriezt 14 dienās, taču NEKAD nepiedāvās organizēt un apmaksāt līgumam neatbilstošās preces apmaiņu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы