www.sudzibas.lv 220.lv Preces atgriešana

220.lv - Preces atgriešana

Kāpēc mūsu sistēma ļauj tādam internet veikalam kā 220.lv pārdot trešo pušu preces, par kurām neuzņemas nekādu atbildību? Situācija - No 220.lv iegādājos Carplay adapteri (preces pārdevējs Ķīnas uzņēmums). Pasūtījuma Nr.: 38786240. Es kā pircējs 14 dienu laikā vēlos atgriezt nekvalitatīvu preci, uzrakstīju e-pastu. 220.lv man atbildēja, ka neuzņemās nekādu atbildību par šo preci, jo redziet jāvēršās pa tiešo pie pārdevēja, jāuzraksta pretenzijas vēstule un kopā ar preci jānosūta Ķīnas pārdevējam. Izrādās 220.lv ir citu pārdevēju pārdošanas platforma. Kur paliek 220.lv atbildība? Par preci es taču samaksāju 220.lv, nevis Ķīnas uzņēmumam! Būtu vēl saprotams, ja es pats pasūtītu preci tieši no Ķīnas... Secinājums - Mūžu dzīvo un mūžu mācies. Pārējiem potenciālajiem 220.lv pircējiem silti iesaku pievērst uzmanību kas tieši pārdod jūsu izvēlēto preci, jo pretējā gadījumā būs lielas problēmas ja vēlēsieties izmantot atgriešanas, vai garantijas iespējas.

3 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

N

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы