220.lv - Preces atgriešana
Kāpēc mūsu sistēma ļauj tādam internet veikalam kā 220.lv pārdot trešo pušu preces, par kurām neuzņemas nekādu atbildību? Situācija - No 220.lv iegādājos Carplay adapteri (preces pārdevējs Ķīnas uzņēmums). Pasūtījuma Nr.: 38786240. Es kā pircējs 14 dienu laikā vēlos atgriezt nekvalitatīvu preci, uzrakstīju e-pastu. 220.lv man atbildēja, ka neuzņemās nekādu atbildību par šo preci, jo redziet jāvēršās pa tiešo pie pārdevēja, jāuzraksta pretenzijas vēstule un kopā ar preci jānosūta Ķīnas pārdevējam. Izrādās 220.lv ir citu pārdevēju pārdošanas platforma. Kur paliek 220.lv atbildība? Par preci es taču samaksāju 220.lv, nevis Ķīnas uzņēmumam! Būtu vēl saprotams, ja es pats pasūtītu preci tieši no Ķīnas... Secinājums - Mūžu dzīvo un mūžu mācies. Pārējiem potenciālajiem 220.lv pircējiem silti iesaku pievērst uzmanību kas tieši pārdod jūsu izvēlēto preci, jo pretējā gadījumā būs lielas problēmas ja vēlēsieties izmantot atgriešanas, vai garantijas iespējas.
Добавить комментарий