220.lv - Prece ar defektu, veikalam klients nav svarīgs
Pasūtīju 220.lv šķūni, protams laikā netika piegādāts (2 nedēļas vēlāk) , bet tas būtu mazākais. Šķūnis pats par sevi iepakots ļoti slikti, ar buktēm un skrāpējumiem. Bet nu labi, kā ir tā ir. Tomēr nolēmu palūgt lai atsūta jaunu šķūņa loga stiklojumu, jo dēļ sliktā iepakojuma ir ieplēsts. Šeit 220.lv ir pilnīgi pie kājas, esot pagājušas 14 dienas, tāpēc viņi pat neplāno pasūtīt no ražotāja jaunu. Galu galā, prece nekvalitatīva un 220.lv klientu atbalsts pilnīga nulle. Cilvēki, meklējiet alternatīvas, kuras tirgū ir Gana daudz, bet 220 ejiet ar līkumu, briesmīgs veikals.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Kristapinjsh!
Ir svarīgi pārbaudīt saņemto preci, tās stāvokli iespējami ātri, īpaši gadījumos, kad preces nodošana tiek veikta ar piegādi vai, ja tā ir liela vai plīstoša. Ja klients mūs novēloti informē par saņemtu bojātu preci, mums vairs nav iespējams piestādīt pretenziju kurjera kompānijai, tāpāt mums nav iespējams pārliecināties par preces uzglabāšanas apstākļiem pie klienta visu šo laiku kopš preces saņemšanas.
Ja klients neizsaka pretenzijas kurjeram, kā arī nav mūs informējis par bojājumiem pirmo 2 dienu laikā kopš preces saņemšanas, mēs uzskatām, ka prece tika piegādāta atbilstošā stāvoklī. Tomēr katra šāda klienta sūdzība tiek izskatīta individuāli. Mūsu klientu atbalsta centra darbinieki nosūtīja Jums e-pastu (nevarējām sazvanīt), kur piedāvājām šīs problēmas risinājumu.
Veiksmīgus pirkumus vēlot,
220.lv"
Добавить комментарий