220.lv - Piegādes datumu neievērošana / nelaipna attieksme
16 oktobri tika veikts pasūtījums nr. 77884xx
veicot pasūtījumu, jūsu vietnē tika noradīts, ka preces piegāde aizņems 5 darba dienas + pasūtījuma veikšana tiks veikta pēc rēķina apmaksas.
17 oktobri tika saņemts no jums apstiprinājums, ka maksājums ir saņemts un sakta pasūtījuma izpildīšana.
Kā arī tika paziņots ka pasūtījumu plānots piegādāt pēc 9 darba dienām 30.10.2019.
Piegādes datumi jau nesakrīt ar informāciju, kas tika izvietota vietnē, bet piekritīšu tam, ka teiksiet, ka informācijai ir tikai informatīva nozīme:)
29 oktobri tika paziņots ka pasūtījuma piegāde kavējas, plānota piegāde 04.11.2019
04 novembri tika paziņots ka pasūtījuma piegāde kavējas, plānota piegāde 06.11.2019
saņemot minēto informāciju, 04-11-2019 uzrakstīju e-vēstuli uz [slēpt]@220.lv, atnākusi atbilde ka mēs ar jums sazināsimies 1-2 dienu laikā.
05. Novembri, plkst. 17: 27 uzzvanīju uz 220.lv uzvaicāju vai notiks pasūtījuma piegāde.
Biju izbrīnīts – operatore linda, pilnīgi mierīgi (un ari laipni, droši vien nesen saka tur strādāt) teica, ka piegādes status tika mainīts uz 20.11.2019. Respektīvi mēnesis un paris dienas pēc pasūtījuma veikšanas un samaksas (atgādinu – weblapa bija noradīts – 5 dienu laikā) .
Kā arī 220.lv laikam jau nolēma – ko mēs brīdināsim klientu, gan jau sapratis.
Jūs teiksiet – atteikt pasūtījumu, saņemiet naudu, aizejiet uz citu veikalu!
Šīm ir viena maza nianse – 220.lv vajag saņemt preci savā noliktavā lai pārliecinātos ka prece nav piegādāta klientam, tad viņi 5 darba dienu laikā veiks naudas atmaksu norādīta kontā.
Tāda bija mana pieredze ar 220.lv
p. S. Es nezinu vai saņemšu pasūtījumu 20 novembri, vai kārtējo reizi to pārcels.
Tikko sanemu iszinu, ka ne uz 20-11, bet uz 22-11-2019 tiek pārcelta piegāde.
Labdien, Lūdzu atsūtiet pasūtījuma numuru lai vartu sīkāk komentēt radušos situāciju. Atvainojamies par radušos situāciju!
Добавить комментарий