220.lv - Pārcelta piegāde un prece ar defektiem
31.10. Pasūtīju preci, kuras piegāde tika noteikta 03.11. Izvēlējos tieši šo, jo prece bija marķēta ar “ātra piegāde” ikonu, citas tādas pašas preces būtu jāgaida ilgāk. Beigās piegāde kavējās, par ko paziņoja tik tajā pašā dienā, kad bija paredzēta sākotnēja piegāde. Piegādi pārcēla uz 08.11. , par ko sadusmojos nedaudz, bet beigās viss labi, šodien (04.11.) pasūtījumu saņēmu, viena kavēšanās diena gluži nekas traks, taču kad pasūtījums nonāca manās rokās nejutos patīkami par veikto pirkumu, jo ir skaidri saprotams un redzams pēc iepakojuma, ka prece iepriekš ir lietota, kā arī tai ir defekti - vietām skrambas jeb skrāpējumi, kas ir tādi, kā “uzsisti”, nav notīrāmi un ir acīmredzami, arī kaste iepriekš ir taisīta vaļā, uz tās ir lietojuma pazīmes, iekšpusē kastei putekļi. Jāpiebilst, ka prece paredzēta kā dāvana, ko kauns jau vairs dāvināt. Negatīva pieredze iepērkoties šajā uzņēmumā. Lasītas dažādas atsauksmes, neticēju, ka var būt tik nekvalitatīvs serviss, bet tagad redzu, ka var gan.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, fugugu!
Mēs ļoti atvainojamies par šo nepatīkamo situāciju.
Vēlamies paskaidrot, ka situācija, kurā Jūs jaunas preces vietā saņēmāt preci ar lietošanas pazīmēm, ir ārkārtīgi reta un notiek tikai un vienīgi cilvēciskās kļūdas un neuzmanības pēc, kad uz garantiju atgrieztā prece aiziet pa nepareizo ceļu.
Ja situācija vēl nav atrisināta, aicinām Jūs sazināties ar 220.lv Klientu apkalpošanas centru vai iesniegt mums pasūtījuma numuru un mēs sazināsimies ar Jums.
Jūsu 220.lv
Добавить комментарий