220.lv - Nevar piegādāt
Veicu pasūtījumu ar saņemšanu un norēķinu uz vietas. Mainījās plāni. Nosūtīju e-pastā informāciju, ka vēlos tomēr ar piegādi uz omniva pakomātu un esmu ar mieru samaksāt rēķinu arī par piegādi, ja man to atsūtīs. Saņēmu menedžera atbildi, ka piegādēs vieds nav maināms. Vienkārši ko? Mūsdienās? Pasūtījums tā arī tika atcelts.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, zinātāj!
Tā kā nesaņēmām informāciju par pasūtījuma numuru, tad atbildam pēc būtības.
Pasūtījuma pieņemšana no klienta un tā sagatavošana iziet cauri vairākiem procesiem un pasūtījuma statusiem. 90% no visām darbībām notiek automātiski. Pienāk brīdis, kad sistēma fiksē klienta izvēlēto piegādes veidu, tā nomainīšana prasa nesamērīgi lielus resursus.
Atvainojamies, ka nevarējām palīdzēt!
220.lv
Добавить комментарий