220.lv - Nepilns pasūtījums
Pasūtīju interneta saitā www.220.lv četrus virtuves krēslus. Pasūtījums par 255 eiro. Ražotājs Vida Xl. Pasūtījumu atveda kurjers. Liekot kopā krēslus tika konstatēts, ka vienam krēslam nav atzveltnes daļas, bet kastē ir četras liekas kājas. Nekavējoties sazinājos ar veikalu 220.lv. Un tagad sākas riņķa dancis. Veikals sūta pie ražotāja (kādā sakarā?) , ražotājs piedāvā kompensēt 25 eiro (par krēslu, kas maksā daudz vairāk. Atgriezt nav iespējams, jo krēsli (3) jau ir salikti. Problēma netiek risināta jau kuro dienu. Nu jau pazīstu daudzus 220.lv darbiniekus, kuri atbild uz telefona zvaniem. Naudas nav. Krēsla nav. Risinājuma nav. Ļoti kaitinoši. Ja šīs dienas laikā netiks atbildēts, rakstīšu sūdzību Ptac par krāpniecību.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Linda.
Jūs preci iegādājāties no pārdevēja Vida XL. Šis pārdējs pats organizē pasūtījumu piegādi klientiem, kā arī risina citus ar pasūtījumiem saistītos klientu jautājumus. Šajā pirkumā 220.lv tika izmantota kā platforma (līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs, kas apvieno daudzus pārdevējus vienā ēkā), kas palīdz savest kopā pircējus un pārdevējus, kā arī nodrošina preču pieņemšanu no klientiem un to nogādāšanu pie pārdevēja. Mēs konsultējam klientus, lai šādi jautājumi tiktu atrisnāti iespējami ātrāk.
220.lv klientu apkalpošanas centra darbinieks vakar un šodien ar Jums sazinājās telefoniski, kā arī nosūtīja e-pastā detalizētu instrukciju, kā Jums jārīkojas, lai atgrieztu pasūtījumu un saņemtu par to samaksāto naudu. Noskaidrojām arī pie pārdevēja Vida XL, ka nav nekādu šķēršļu pasūtījuma atgriešanai. Lūdzu rīkoties pēc Jums nosūtītās instrukcijas.
220.lv
Комментарии (2)
Mēbeles 220.lv iesaku nepirkt.Pati saskāros ar to,ka nopirku stūra dīvānu ar defektiem-saplēstu audumu.
Tagad tā noteikti nedarīšu. Bet nu šī situācija tiks atrisināta. Es to pašplūsmā neatstāšu - uz to viņi var necerēt! ;)