220.lv - Nepilnīga komplektācija
Pasūtīju dīvānu.
Atnāca apmēram laicīgi. Bet.. Bez vienas kājas. Vajag 6, bija 5..
Zvanīju, rakstīju, kā rīkoties. Sazinājos beigās kā to risināt - vainu atdodiet preci un saņemiet 33 eiro atlaidi 50% vērtība nākošajam pirkumam 220.lv vai arī atsakaties.
Sameistaroku kāju. Pieliku. Pēc dažām dienām otra noplīsa... Pieskrūvēju.
Neiesaku nevienam 220.lv
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: palidziba@220.lv
Ar cieņu, 220.lv
Labdien!
Tā kā neesam saņēmuši papildu informāciju ar konkrētu pasūtījuma numuru, atbildēsim pēc būtības.
Vēlamies atvainoties par radušos situāciju un paskaidrot, ka saņemot informāciju par preces bojājumu, klientam tiek piedāvāti risinājuma varianti, no kuriem klients ir tiesīgs izvēlēties sev piemērotāko.
Jūsu gadījumā Jūs piekritāt paturēt preci, saņemot pretī kompensāciju, par iztrūkstošo detaļu.
Pēc tam, kad esat uzsācis lietot preci, stājas spēkā preces 24 mēnešu garantija un Jums ir iespējams vērsties pie mums, lai tiktu novērsti defekti, kuri konstatēti lietošanas laikā. Preces garantija neattiecas uz mehāniskiem bojājumiem.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv
Добавить комментарий