Решено220.lv - Nepilna naudas atgriežšana
Neatgriež naudu pilnā apmērā, velk garumā naudu par piegādi, kura nemaz nenotika! Sekojiet rūpīgi līdzi, kad pieprasāt naudas atmaksu, var gadīties kā man!
Veicu vairākus pasūtījumus 220.lv, 17.03. , 18.03, atnāca ziņa, ka viena prece nav pieejama un ir iespēja atgriezt naudu. Ilgi nedomājot, uzreiz informēju, ka vēlos saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Piezvanīju operatoram, teica, ka parasti jau 7 dienas, bet pēc noteikumiem viss kārtībā, gaidu 14 dienas. Pēkšņi, pēc 5 dienām atnāk uz telefonu īsziņa, ka tuvāko 2 dienu laikā nauda jau būšot manā kontā. Veidojas apjukums. Zvanu, jautāju - operators nezin, nemāk komentēt. Labi, gaidām tālāk. Rakstu e-pastu, vairākas dienas paiet kamēr atbild. Neizturu, zvanu. Saka, ka nauda esot jau procesā. Atnāk e-pasts, ka 22.03. Nauda esot ieskaitīta manā bankas kontā, lai pārbaudot ienākošos maksājumus, tā itkā es nezinu, kā pārbauda bankas atlikumu!:) nekā nav! Zvanu, nemākot teikt, nodošot grāmatvedībai... Klusums. Rakstu. Klusums. Pēkšņi, 27.03. (sestdienā) , lai jūs saprastu, pagāja 6 dienas, kopš stingri apgalvoja, ka nauda esot "kontā":) , ieskaitās man nauda, nepilnā apmērā. Netika atgriezta nauda par piegādi kura nenotika. Es saprotu, nav liela summa, bet kāpēc tik ilgs process, un nepilns? Zvanu, darbinieks Saka, varbūt divos maksājumos, zvanu vēlreiz, cits darbinieks sāk teikt, ka pārdevējs atgriež, nevis viņi. Neviens neko nezin, tikai Saka - nodos grāmatvedībai. Pienāk 16. Diena, zvanu, puisis, lietišķi uzklausa, Saka, ka nodos informāciju. E-pastā atnāk atbilde, nodosim grāmatvedībai. Šodien ir pagājušas 20 dienas! Kopš gaidu naudas atgriešanu par piegādi! Zvanu, operatore atkal nemāk neko komentēt, grāmatvedībai nodots, kad apgalvoju, ka noteikumos taču ir 14 dienas, pārliecinoši atbild, šī nav tā problēma, te cita problēma, jārisina, kad atrisinās ieskaitīs, nekādu atbildi jums grāmatvedība nedos... Starp bankām jārisinot, kautgan zinu, ka man ar kontu nav nekādu problēmu, nekad nav bijis tā, lai swedbank man neieskaita kādus maksājumus.. Saruna beidzās. Bez nevienas atvainošanās!
Iedomājaties, ja viņi tā ietur par piegādi, kura nav notikusi, kaut vai no 50 pircējiem, kuri neseko līdz bankas atlikumam, un nepamana starpību pāris eiro, pa 4 eiro, tie jau ir 200 eiro. Un noteikti ir tādi, kas nezvana, nejautā, nepamana.
Vājprāts, neko vairāk nevaru pateikt. Ne tik ļoti ir nepatīkami par naudu, štrunts ar viņu, bet pats fakts, attieksme un nezināšana. Gumijas vilkšana. Vai tik tiešām grūti ir ieskaitīt pāris nesamaksātos eiro? ! Grūti atvainoties, grūti atbildēt, aprakstīt situāciju? !
Garantēju, ka manā tuvākajā lokā, tas noteikti ir atstājis iespaidu un uzņēmuma reputāciju. Un, ja beigās nesaņemšu pamatotu atvainošanos vai kompensāciju, būs vēl skumjāk.
Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Es jau jums vairākkārt rakstīju gan uz [slēpt]@220.lv, gan uz [slēpt]@220.lv vakar aizsūtīju ziņu, tāpat atbildes nav :)
Sūtījuma nr - 10991458
Kāda jēga man rakstīt jums e-pastu, nupat paskatījos, pa 5 reizēm jums rakstu, zvanu, viss ko jūs varat atbildēt vienā no 3 reizēm- nodots grāmatvedībai. Grāmatvedība klusē jau otro nedēļu! Operatoriem zvanot, tikai lieks laika tēriņš, neviens neko nezin, precizēs, un NE REIZI neviens man nav pārzvanījis.
Uzrakstot "īpašu" iesniegumu, jautājums tika atrisināts pāris minūšu laikā :)
Комментарии (1)
Par ko atvainoshanos un kompensaciju, jus ko pipejat?
Nav tads terminsh 14 dienas, butu velams atmaksat menesha laikaa, bet ari tas nav obligati. Ta ka vien sezhat un gaidat.