220.lv - Nepiegādāta prece
Piegādāja preci ar omnivas pakomātu Liepājā.Izņemot pasūtījumu pamanīju,ka viena no pakām vairākkārt pārlīmēta, bet otrai vis kārtībā. atverot pakas konstatēju,ka trūkst vienas preces. tūlīt arī zvanīju uz 220.lv, kur man paskaidroja, ka nosūtīšot ziņu uz noliktavu. un vēlāk pārzvanīšot. tā arī nesagaidīju,kad atzvanīs. zvanīju pati vēlreiz, tur atkal ļoti laipni paskaidroja, ka man piegādāšot preci, bet pārzvanīšot,kurā dienā. neviens,protams, nepārzvanīja. zvanīju vēlreiz, tad man ļoti nelaipni atbildēja, ka pārzvanīšot, laikam, tā tur ir standarta darbība, kad klients zvana un par kaut ko sūdzās. Pēdējā reize,kad no šīs neatbildīgās kompānijas kaut ko sūtu. To,ka viņi nav piegādājuši man rotaļlietu,kas paradzēta manam bērnam dzimšanas dienā, vajadzēs paskaidrot man? Ko man divgadniekam teikt?"liels paldies"
Labdien, Mēs atvainojamies par Jums sagādatajām neērtībām. Nē, tā nav kā Jūs sakat parasta procedūra katram klientam kurš sūdzas, tekt ka pārzvanīsim. Mēs cenšamies darīt visu, lai Jūs saņemat preci un būtu apmierinata. Šajā gadījumā mēs ar piegādes kompanijām sadarbojamies, un lai sniegtu Jums informāciju, mums jānoskaidro vispirms no piegādātājiem kur ir prece un kad tā tiks piegādāta. Lai noskaidrotu informāciju par radušos situāciju lūdzam atsūtīt pasūtījuma numuru. Gaidīsim Jūsu atbildi
Paldies, mēs nodevām informāciju atbildīgajai nodaļai, pārbaudīsim visu iepriekš atstāto informāciju un kur ir radusies aizkavēšanās.un tuvakāja laikā mēs ar Jums sazināsimies telefoniski, vai ar e-pasta starpniecību. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām
Комментарии (1)
Es Jūs labi saprotu. Ari man viņi jau nedēļu nespēj piegādāt visas viena pasūtījuma preces. Visam bija jābūt jau pagāšnedēļ, to starpā bija arī paredzēta dāvana ģimenes loceklim, bet viņi piemānīja. Man joprojām nav piegādātas preces. Sēžu un mēģinu ar viņiem sazināties.