220.lv - Nekvalitatīvas mēbeles un nepieņemama attieksme no uzņēmuma
Mēbeļu komplekts Asgard-Kronos 19 / Jungle 32 – nekvalitatīvas mēbeles un nepieņemama attieksme no uzņēmuma
2024 gada 2. oktobrī iegādājāmies dīvāna un klubkrēsla komplektu, kas ar gandrīz mēneša nokavēšanos tika piegādāts 19. novembrī. Diemžēl jau pirmajos lietošanas mēnešos nācās pārliecināties, ka kvalitāte ir ārkārtīgi zema.
Dīvāns jau pēc divām nedēļām sāka izrādīt pretestību lietošanai – atira diegi, un sēžot tas izdeva nepatīkamas skaņas.
Klubkrēsls salūza vēl ātrāk – pēc nepilna mēneša tam nolūza sānu mala, kad sieva atspiedās, lai ieslēgtu lampu. Kad apskatīju konstrukciju, kļuva skaidrs, ka tā ir neatbilstoša – koka skrūvju vietā izmantotas neizturīgas skrūves, kas nespēj izturēt pat minimālu slodzi.
Pēc dažām nedēļām klubkrēsls padevās pavisam – man tajā apsēžoties, aizmugurējās kājas vienkārši nolocījās.
Vērsāmies pie uzņēmuma, lai risinātu situāciju garantijas ietvaros, taču mums atbildēja, ka klubkrēsls esot lietots neatbilstoši – pret roku balstu nedrīkstot vispār atspiesties. Piedāvātais risinājums? Maksas remonts par 120€.
Jautājums uzņēmumam: kāda ir jēga no mēbelēm, kas nav paredzētas sēdēšanai?
Mēbeles iegādājāmies par gandrīz 900€, kas nav maz, taču kvalitāte izrādījās zem katras kritikas. Klientu serviss situāciju risināja vairāk kā mēnesi, kas rada nopietnas šaubas par uzņēmuma attieksmi pret garantiju un klientiem kopumā.
Esmu vīlies un neiesaku šo uzņēmumu – ja nevēlaties pārmaksāt par nekvalitatīvām mēbelēm un pēc tam cīnīties par savām tiesībām, meklējiet alternatīvas.
Комментарии (2)
Kur nopirkāt tās mēbeles, internetā? Būtu pats skrūvējis, redzētu, ka nav ok
Tieši ši iemesle dēļ nepērku saliktas mēbeles.