220.lv - Ne sūdzība, bet atsauksme
Laba pieredze gan ar klientu servisu, kurš ir sazvanāms gan ar preces atgriešanu.
Pirmās pandēmijas laikā arī piegādes termiņā iekļāvās.
Vajadzēja sūtīt atpakaļ tualetes poda vāku, jo jika lyra kastē bija ielikts cits vāks. Tā gan ir, ka klientu servisa darbinieki nevar atbildēt uz jautājumiem, taču ir laipni un cenšas palīdzēt ka māk. Par preces atgriešanu visu izskaidro. Naudu atpakaļ saņēmu nedēļas laikā. Tik žēl, ka viņi neatsuta vajadzīgo preci... Jāsūta otro reizi un par kurjerpiegadi jāmaksā atkal.
Preces atbilda aprakstam. Loti laba panna berlingerhaus-iesaku. Nopirku arī kaķiem gutiņas.. Man patika-kaķiem gan nē. Kaķi baidās no gutiņām. Viens kaķis pēc mēneša tomēr iegūlas gultiņā, pagulēja dažas reizes un viss.
Iepirkšos arī turpmāk 220.lv. Sūdzības ir par visiem veikaliem.
Labdien!
Paldies par Jūsu labo atsauksmi.
Vēlam patīkamu iepirkšanos 220.lv arī turpmāk!
220.lv
Добавить комментарий