www.sudzibas.lv 220.lv Melo mājas lapā melo par piegādes datumu

220.lv - Melo mājas lapā melo par piegādes datumu

Vislielākā kļūda aprakstā ir tas, ka tiek norādīts, ka tiks piegādāts nākamajā dienā, kas protams netiek izpildīts. Un protams, ka vainīgs ir kurjerdienests. Bet kāpēc ir jānorāda piegādes datums, jāmelo, ja nevar garantēt, ka taa tik izpildīts. Paldies par kārtējo slikto servisu!

10.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 12.06.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 12.07.2023

Labdien!
Tā kā mums nav pieejams pasūtījuma numurs, nevaram veikt sitācijas izpēti, tāpēc komentāru sniegsim pēc būtības.
Vienai precei var būt vairāki pārdevēji ar dažādām cenām un piegādes veidiem no 1 dienas līdz pat vairākām nedēļām. Ieliekot preci grozā, jāpārbauda, vai piedāvātais piegādes termiņš ir apmierinošs.
Reizēm piegādes termiņi tiešām tiek kavēti, jo pasūtījums iziet cauri daudziem piegādes procesiem, kur var rasties aizkavēšanās. Saprotiet, ka tas netiek darīts tīšām, mēs cenšamies darīt visu, lai preces pie pircējiem nokļūtu laicīgi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

Комментарии (1)

Man arī bija aizkavēšana ar piegade: solijā ka bus 2.jūnijā, bet atsūtījā 6. junijā. Bet es reķinājus ar to...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы