220.lv - Mēģina iesmērēt citu preci
220.lv mājaslapā pasūtīju Sony 55a90j televizoru. Pēc 5 dienām pienāca ziņa, ka prece vairs nav pieejama. Nu neko.
Bet nākamajā dienā pienāk otra ziņa, ka prece tomēr ir gatava saņemšanai. Braucu 120km uz viņu noliktavu, bet tur mani sagaida pavisam cits Tv - Sony 55x90j, kas ir daudz sliktāks. Labi, ka nebiju paspējis samaksāt.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Комментарии (5)
Cilvēki, neiepērcieties 220!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Nepiegādā preci laikā un tādējādi kāds paliks Ziemassvētkos bez dāvanas. Nav pirmā šāda reize. Neticiet garantētajie piegādes termiņiem.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Varu tikai piekrist, ka ieteiktu šeit iepirkties, ja jūs vēlaties pazaudēt laiku un naudu. Pasūtīju šo pašu televizoru (pasūtījuma numurs: 12828952). Atnāca sms, ka pasūtījums būs gatavs 14.10.2021. Tā kā biju rēķinājies ar jauno televizoru, veco pārdevu ss.lv. Vēlāk atnāca epasts no 220.lv: ''Pārdevējam 220.lv vairs nav pieejama Jūsu pasūtītā prece Sony 55 4K Ultra HD Google Smart OLED TV XR55A90JAEP. Atvainojamies par pārpratumu un lūdzām atbildīgajam kategorijas menedžerim piemeklēt Jums atbilstošu alternatīvu.
Iespējamā alternatīva:
• Sony 55 4K Ultra HD Android™ Smart LED TV KD55X85JAEP'' Noskaidrojot un pārbaudot piedāvāto alternatīvu, jebkurš sīkāk papētot, varētu apgalvot, ka piedāvātā alternatīva ne tuvu nestāv klāt atceltajam pasūtījumam. Jebkurā gadījumā, izdevās īsto televizoru pasūtīt vēlreiz (pasūtījuma numurs: 12894391) un saņemot atkārtotu e-pastu, ka šoreiz pasūtījumam varēšu braukt pakaļ nu jau 3. novembrī. Būs vēl kādu laiku jāiztiek bez televizora un jācer, ka 220.lv man 3. novembrī necentīsies iesmērēt iepriekšējā klienta ''fake'' televizoru.