Решено220.lv - Maldinoša atteikšanās no personalizētajiem piedāvājumiem
Nesaprotami un krāpnieciski izgājieni, ja mēģini atrakstīties no Personalizētajiem piedāvājumiem.
Kā parasti bēdīga sejiņa un uzdod jautājumu "Vai tiešām vēlaties atteikties no personalizētajiem epastioem?"
Tālāk seko 2 Atbildes:
1. Jā, es vēlos saņemt personalizētus epastus
2. Nē, es nevēlos saņemt personalizētus epastus.
Ja izvēlies 2. atbildi kur paskaidrojošais teksts saka, ka nevēlies, iegūsti paziņojumu "Jūs turpināsiet saņemt personalizētus paziņojumus".
Ja izvēlies 1. atbildi: Jā ar paskadrojošo tekstu, ka turpināsi saņemt, tad tiec pie vēlamā rezultāta un atrakstās no epastiem.
Lai atrakstītos no spama tad ir jāatbild uz jautājumu (Jā, nē), nevis jāskatās, kas aiz šī jā vai nē ir rakstīts.
Vai tas cilvēks, kas taisīja šo lapu nemāk lasīt vai speciāli tiek maldināti cilvēki, lai nevarētu atrakstīties no viņu sūtītā spama.
Labdien!
Pēc Jūsu sūdzības saņemšanas pārbaudījām visus automātiskos ziņojumus mūsu sistēmā un pamanījām tehnisku kļūdu.
Mēs veiksim nepieciešamos labojumus, lai klienti saņemtu skaidrus un precīzus informatīvos paziņojumus.
Paldies par Jūsu vērību un atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Informējam, ka vienmēr varat sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot klientu apkalpošanas centram +371 25220220.
220.lv
220.lv sazinājās un šī esot kļume IT galā ( tekstā), kuru pēc lapas sinhronizācijas izlabošot.
Комментарии (1)
220.lv sazinājās un šī esot kļume IT galā ( tekstā), kuru pēc lapas sinhronizācijas izlabošot.