220.lv - Maldināšana uz slikta servisa robežas
Veicu slēpošanas zābaku iegādi, tika piegādāti neatbilstoša izmēra. Pēc atgriešanas, tika piedāvāta nomaiņa pret atbilstoša izmēra zābakiem ar piegādi nākamajā dienā. Protams ka peigāde nav ne nedz nākamajā, nedz aiznākamajā. Uzzvaniem atbild izvairīgi un neprecīzi: "mēs noskaidrosim, tad atbildēsim... ". Šādas atbildes nav nedz precīzas, nedz tiek noteikts laika nogrieznis. Trīs reizes cenšoties sazināties atbildes nav. Ziņu sniegšot 3 dienu laikā, naudu varot atgriezt 7 dienu laikā.
Kad bija nepieciešams veikt apmaksu, tad gan naski gan informēja, gan naudu saņēma. Šķiet šis būs pēdējais pirkums šajā bodē. Ja uzņēmumam interesē konkrētais darījumus un tā atrisināšana lūgums nosūtīt info, iesniegšu darījuma numuru.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Комментарии (2)
Uzticams veikals un protams kādai daļai gadīsies nepatīkama pieredze.
tā tak veca dziesma - apjom tik liels, ka nespēj to visu izpildīt, apstrādāt u.t.t.
p.s. vieglāk ir samaksāt 5% pa virsu un aiziet uz veikalu piemērīt un nopirkt.