Решено220.lv - maldināšana un mēli
Bija pasūtīts paklājs.
Daudzas reizes bija pagarināts piegādes termiņš. Pēc īsa laika tika atcelts pasūtījums, bez jebkāda veida informēšanas (nebija ne epasta, ne īsziņas).
To, ka pasūtījums ir atcelts uzzināju ienākot savā profilā viņu majas lapā.
Sazvanot viņus, bija pateikts ka PAKLĀJS IR PAZAUDĒTS. Piedodiet, kā paklāju var pazaudēt?No viņu puses bija piedavāts uzstaisīt jaunu pasūtījumu uz to pašu preci, bet par lielāku cenu.
Izskatas visai negodīgi, atcelt pasūtījumu un piedavāt nopirkt to pašu preci par lielāku naudu!
FUJ!
Esmu ļoti vīlusies!
Pēc sūdzības izvietošanas, ar mani sazinājas ļoti laipna operatore Diāna. Piedāvāja man to pašu paklāju, bet saglābājot ieprekšējo cenu. Protams man tas derēja.
Bija ļoti patīkami, jo paklājs bija domāts bērnu istabā.
Ļoti patika ātrums, ar kuru noreaģēja 220.lv puse, un uz Ziemassvētkiem bērnu istabā jau bija paklājs!
Sūdzība ir atrisināta!
Добавить комментарий