220.lv - Maldināšana, slikts serviss
Tika pasūtītas preces 5. Janvārī, tām bija jābūt piegādātām 13. Janvārī, kas nenotika. Tika atsūtīts epasts, ka pasūtījums kavēsies un pienāks 18. Janvārī. Tas nenotika. Nekāda ziņa netika dota. 26. Janvārī nosūtīju epastu ar jautājumu kur ir mans pasūtījums, vai tiks piegādāts. Uz ko nākamajā dienā saņēmu epastu, ka tehnisku iemeslu dēļ pasūtījums ir atcelts. Tad nosūtīju epastu kādēļ par to laicīgi neziņo un kad atgriezīs naudu. Saņēmu epastu, ka viņiem ir ļoti žēl. Vēlreiz rakstīju, kad tiks atgriezta nauda, paziņoja, ka 5darba dienu laikā. Cerams, ka to neatcels...
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Diāna!
Diemžēl, Jūsu pasūtījums piegādes laikā tika nozaudēts un mēs iesaistījām loģistikas departamentu, lai mēģinātu to atrast un piegādāt, lai arī ar nokavēšanos no sākotnēji norādītā piegādes datuma.
Diemžēl, pasūtījumu neizdevās atrast, tāpēc tika uzsākta naudas atgriešanas procedūra un Jūs to saņemsiet savā kontā tuvākās 1 darba dienas laikā.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Добавить комментарий