Решено220.lv - Maldināšana. Preces nepiegādāšana.
Labdien!
28.12.21. Tika pasūtīts atsperu matracis ar piegādi uz mājām, un tika samaksāts par to. 28.01.21. Tika nodots kurjeram - 29.01.21. Atnāca paziņojums, ka vienas darba dienas laikā prece tiks piegādāta, bet prece - 25.01.22. Vēl joprojām nav... Neskaitāmas reizes esmu rakstīJusi, zvanīJusi uz 220.lv, bet visu laiku piegādes datumi tiek pārcelti uz priekšu. Nauda arī pagaidām nav atgriezta... Internet veikals 220.lv nepilda, ko Sola un maldina pircējus, jo bija rakstīts, ka preci piegādās vēlākais līdz 6.01.22.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labvakar, RB!
Mums ļoti jums jāatvainojas par radušos situāciju un šajā gadījumā kurjerdienesta darbu.
Jūsu prece piegādei tika nodota 29.12.2021 no rīta un pēc mūsu vienošanās, piegādei līdz klientam jānotiek 1 darba dienas laikā, tāpēc saņēmāt no mums SMS par plānoto piegādes laiku.
Diemžēl, kurjerdienests Jūsu sūtījumu bija pazaudējis un ilgstoši neatbildēja uz mūsu e-pastiem, kā rezultātā mēs nevarējām Jums sniegt noderīgu informāciju par aktuālo pasūtījuma statusu un tālākajām darbībām.
Mūsu klientu apkalpošanas speciālists jau ar Jums ir sazinājies un vienojās par šīs problēmas risinājumu.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Paldies. Piegādātājs izskaidroja radušos situāciju un problēma tika atrisināta. Nauda atgriezta.
Добавить комментарий