220.lv - Maldināšana
Tika 27.11.2022 pasūtīta prece, piegāde būšot 2.12.2022, sazvanoties šodien 02.12.11 ar 220.lv atbilde seko atvainojamies sūtījums nav nemaz izsūtīts. Un atbild kad kaut kad inforēs par sūtījumu. Tikai zēl kad cilvēkiem ir arī darbs un nevar pielāgoties viņu vaidzībām, kaut speciāli tiek paņemta brīvdiena! Attieksme pret klientiem 0.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, SUSURS234567890!
220.lv pašiem nav sava kurjerdienesta, visas piegādes tiek veiktas ar kurjerkompāniju starpniecību. Diemžēl, arī viņiem gadās kļūdas. Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Gadījumos, kad klients mums jautā par piegādi, piemēram, kāpēc netika veikta noteiktajā laikā, mūsu darbinieks veic informācijas pieprasījumu kurjerkompānijai un sniedz klientam to atbildi, ko saņemam no kurjera.
Redzot, ka vairākiem klientiem bijusi negatīva pieredze ar piegādi uz mājām, kopīgi ar kurjerkompānijām meklēsim iespējas uzlabot servisa līmeni.
220.lv
Комментарии (5)
Nedrīkst ņemt brīvdienas kurjeru dēl, jo realitātē nezinat, kad vedīs.
Man ir tieši šī šī pati problēma. Un palīdzības dienests saka ka skaidrojot situāciju. Taču kad sniegs atbildi, teica, ka nezin. Veicu priekšapmaksu.
220.lv ļoti slikts serviss.
Palīdzības dienests nelaipns.
Pilnīgi piekrītu, pats ar šo saskāros un kopš 3. decembra turpinu gaidīt. protams, ka uzņēmums skaidras atbildes nesniedz.
Mana prece mistiskā kārtā uzradās šodien jo teicu, ka vēlos saņemt atpakaļ naudu. Kaut gan vakar teica, ka prece nav izsūtīta no noliktavas.