220.lv - Ļoti slikts serviss un maldināšana
Tika pasūtīta prece kurai pie informācijas 220. Iv mājaslapā norādits ka prece atrodas noliktavā un piegāde būs pēc
7 dienām.
Pasutītās preces piegāde, pareizāk teikt ka jau pie izsūtīšanas radās problēmas un tika
atlikta vairākas reizes. Zvanot lai noskaidrotu kas noticis klientu apkalpošanas speciāliste aizbildinās ka tā nav 220.lv vaina un ka viņi, nezin kas notiek ražotāja pusē, ar preču loģistiku nenodarbojas, nepiegādā un nevar paredzēt planoto piegādes datumu.
Nākamajā solītajā datumā persona kura pasūtīja preci nevarēs to saņemt tādēļ tika sarunāts ar kl. Apk. Specialisti ka nomainīs personas informāciju un telefona numuru uz citu personu kura varēs atbildēt uz kujera zvanu un saņemt
preci. Tas netika izdarīts.
Pagājušas 3nedeļas, prece vēl nav piegādāta.
Sūdzība ir par maldinošu informāciju mājaslapā, ne tikai par plānoto piegādes datumu bet arī par apakštekstu kurā rakstīts ka “galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu”, jo tas tiek pārcelts neskaitāmas reizes.
Par ļoti sliktu un nekvalitatīvu klientu servisu.
Un lūdzu informējiet klientus ka esat dropshipping uzņēmums nevis interneta veikals! Jūs nepārdodas preci bet pasūtat no citiem tirgotājiem to ko klients itkā pasūta jūsu interneta veikalā un pat nepacenšaties noorganizēt normālu informācijas nodošanu no patiesā preces pārdevēja klientam.
Ja “pārdodat” preces savā “internetveikalā” tad arī uzņematies kaut kādu atbildību par to.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Paldies, bet negaidu saņemt savādāku atbildi kā no klientu apkalpošanas speciālistes. Paši atradām kurjeru, sazinājāmies, sarunājām kad preci varēs piegādāt un ka zvanīs uz telefona numuru, kurš viņam nebija nodots!
Добавить комментарий