220.lv - Ļoti slikts serviss
Firma godam atstrādā nosaukumu SIA „Pigu Latvia", pareizāk būtu pigu, Latvija.
Gribēju savlaicīgi sapirkt lietas un dāvanas Ziemassvētkiem. Jau novembra vidū.
Viens pasūtījums tika sadalīts 5 sūtījumos, nu labi, 1 tika piegādāts, 4 - nē. Jo neesot varējuši saprast adresi!
1 precei varēja, 4 - nē. 3 precēm bija norāde par piegādes datumu, bet viss beidzās ar statusu Noraidīts. Nu interesanti. Nekādu zvanu, tikai info par noraidīšanu. Adrese nebija korekta (kaut gan tika saglabāta korekta) un mobilo telefonu lai lieto citi kurjeri, ši tam ir par smalku.
Par pēdējo preci nezinu, it kā nodots kurjeram, bija jāpiegādā vakar, bet kad un vai būs - nezinu. Domāju, ka nē.
Pagājušajā gadā tika piegādāts saplīsis tvaika gludeklis. No 2014. - 2018.gadam regulāri vismaz viena prece, netika atvesta, jo nebija noliktavā. Un to parasti uzzināju tikai pēc tam.
2021.gadā vienīgās 2 preces tika piegādātas, un tas ir viss, ko es labu varu pateikt par piegādi.
Gadu griezumā varu teikt, ka pasūtījums 220.lv ir tāda kā loterija, samaksā un domā - būs vai nebūs un kas - prece vai nauda. Neiesaku pasūtīt uz mājām - var nesaņemt un pat nezināt, ka nesaņem.
Ja gribas asas izjūtas, pasūtiet uz mājām, bet var būt visādi. Var braukt pakaļ un cerēt, ka būs labi, taču man ir bijis arī pigors, ka aizeju pakaļ un izrādās, ka tādas preces nav, nedaudz pameklējot tomēr izrādās, ka ir. Un tā katrā piegādē kāda jautrība (izņemot šo 2021.gadu).
Nekad vairs nepasūtīšu neko no viņiem, tas ir vnk nenopietni. Vienīgais profesionālais no Pigu Latvija puses bija "Atvainojamies par sagādātajām neērtībām" priekšā un aizmugurē. Pārējais - zem jebkādas kritikas.
Manā gadījumā - kā parasti, ja runa ir par 220.lv
Комментарии (2)
Viņiem jau sen bij sauklis "Jums būs divas piegādes maksas"! Nu vai vairāk! Nesaprotu, kāpēc Viens veikals nevar savākt un sapakot sūtījumus vienā un piegādāt ...
Jo dažādi pārdevēji, veikals 220.lv ir latviešu aliexpres.com versija.