220.lv - Ledusskapis servisā 51 dienu
9. Janvārī tika nodots neejošs ledusskapis garantijas servisā. Nebiju gaidījis, ka tas varētu ievilkties tik ilgi un, kad bija pagājušas jau nepilnas 30 dienas, kopš ledusskapis tika nodots servisā, sāku kontaktēties ar 220.lv. Atbilde no 220.lv, serviss joprojām gaida rezerves daļu, lai gan 220.lv vietnē ir rakstīts, ka preci var noturēt servisā līdz 30 dienām. Apmēram 34. Dienā sazinājos ar Ptac Sakarā ar šo situāciju un noskaidroju ko man vajadzētu darīt un iesniedzu sūdzību 220.lv uz ko man protams neadekvāti atbildēja īsā veidā, ka viņi neko nevarot darīt, jo prece neatrodas viņu Rīgas servisā un gaida rezerves daļu un es turpinu gaidīt savu ledusskapi. Sūdzībā pieprasīju apmainīt preci pret tādu pašu jaunu vai atgriezt naudu uz ko man atbildēja, ka kamēr nav akta no servisa, ka nav labojams vai, ka rezerves daļa nebūs tikmēr viņi neko lietas labā nevarot darīt un naudu atgriezt nevarot.
Esmu ļoti neapmierināts ar viņu klientu servisu un izskatās, ka patērētājam nav nekādas tiesības ņemot vērā, ka tika iesniegta sūdzība viņiem. Pēc 51 dienas esmu saņēmis atpakaļ savu ledusskapi.
Pēc šī starpgadījuma es ļoti iespējams vairs neizmantošu 220.lv veikalu.
Добавить комментарий