220.lv - Krāpšana,slikts serviss.
Pasūtīju bērnam plastilīnu un kinētiskas smiltis, atsūtīja sms ka pasūtījums atdots kurjeram un var izņemt Rēzekne Statoil stacija. Taka bērns nevarēja jau sagaidit pasūtījumu speciāli braucam uz Rēzekni 74 km turp un atpakaļ,bet izrādas ka atsūtīts tikai plastilīns. Pazvanot uz 220.lv pat nevar atbildiet kur pazuda kinētiskas smiltis. starpcitu tādi joki jau nau pirma reize,pasūtīju ūdens sildītāju pateica jāgaida 30 dienas pēc 30 dienam pazvana un pasaka ka sildītājs sabojāts un atsaka pasūtījumu, KA TA? KĀPĒC VIŅI VAR ŅIRGĀTIES PAR PIRCĒJIEM ?
Labdien !
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,
Mēs strādājam pie tā, lai uzlabotu apkalpošanas servisu, lai mums tas izdotos pilnā mērā lūdzam atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru. Vēlamies arī noskaidrot kādēļ operatori nevarēja Jums atbildēt par pasūtījuma statusu.
Jauku dienu
Комментарии (4)
Un kur jusu hutors atrodas?
Viņi var tā ņirgāties par pircējiem tikai tik ilgi, kamēr viņiem tādi ir. Un jo vairāk viņiem ir pircēju, jo vairāk pircēju par kuriem ņirgāties. Kādreiz, kad 220.lv bija neliels internetveikals, bija mazāk pasūtījumu, mazāk pircēju, mazāk darbinieku, mazāk preču, bija arī mazāk kļūdu. Diemžēl, tā ir likumsakarība: augot kvantitātei, sarūk kvalitāte...:(
Droīvien tu nebiji viņu noliktāvā...
Tā nav ņirgāšanās, bet problēmas iekšējā komunikācijā. Nodaļas daudzas un katrai savi uzdevumi. Neeksistē lielā uzņēmumā viens cilvēks, kas skrien pa visu Latviju un perina viena klienta problēmas. To risina vairākas nodaļas.
Stulbi, ka komunikācijas saknē vai vidū, pārtrūkst saikne un pazūd informācija, kad klientam nav ko atbildēt.
Otra lieta, ko viņiem vajag ieviest, kamēr viss sūtījums nav savākts, bez klienta piekrišanas nesūtīt mantas pa vienai.
Bet nu drīz jau ieraudzīsim ierakstu no 22o.lv nevis 220.lv. Līdz ar to biku šmaucās...