220.lv - krapšanās,klienta maldināšana
Lūdzu neiegadājaties preces smagākas par 20.kg.jo atgriest preci nav iespejams.Veikals nepiesaka mašīnu ,lai preci varetu nogadat atpakaļ veikalā.Kautgan ir noradīts atteikuma tiesībās,preci var atgriest bezmaksas Latvijas pasta nodaļā.Neticiet,tas nav tā.
Комментарии (5)
Заказал кухню Перла 260 м. В упаковке у одного шкафчика сломана полка.Я им писал,сказали что заменят полку,но прошло уже 2 месяца и тишина с их стороны!
Заказал кухню Перла 260 м. В упаковке у одного шкафчика сломана полка.Я им писал,сказали что заменят полку,но прошло уже 2 месяца и тишина с их стороны!
Šodien taisot vaļa dušas palikni konstatejam kad ir ieplīsis.
Un ja pavēro iepakajumu var redzēt kad taja vieta ir bojāts iepakojums.
Šodien taisot vaļa dušas palikni konstatejam kad ir ieplīsis.
Un ja pavēro iepakajumu var redzēt kad taja vieta ir bojāts iepakojums.
distances līgums (likumi) - 10. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav sniedzis šo noteikumu 5.6. vai 5.11. apakšpunktā norādīto informāciju par papildu maksājumiem vai preces atpakaļ atdošanas izmaksām, tad patērētājam nav pienākuma maksāt šādus maksājumus vai segt šādas izmaksas
5.11. - informācija par to, ka atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā patērētājs sedz ar preces atpakaļ atdošanu saistītās izmaksas, un, ja preci tās īpašību dēļ parasti nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu, informācija par šo izmaksu apmēru.
Ja uzskatat, ka nav normāls info, tad rakstiet PTAC, galvenais, ka atteikuma pieprasījums nosūtīts uz 220.lv e-pastu. PTAC jums ātri reaģēs.