220.lv - Krapšanās un manipulācija.
Uzrakstiju sliktu atsauksmi pašā 220.lv, par to , ka prece kurai vajadzetu būt pieejamai, tiek vislaik pārcelts piegades datums pa nedēljām. Bet visvairak pārsteidza, ka manu 2 zvaigžńu atsauksmi nepublicēja ( 3 atsauksmes kopā)! Geniāla stratēgija :publiskot tikkai pozitīvo D. Bet tas absolūti grauj klientu uzticību. Bez klientiem Jūs tālu netiksiet!
Labdien, Apri!
Jūsu atsauksme netika pievienota pie preces, jo tā neatbilda atsauksmju publicēšanas noteikumiem, ko variet apskatīt šeit: (https://220.lv/lv/t/komentaru-izvietosanas?j=295542&sfmc_sub=45377528&l=211_HTML&u=32381072&mid=100011598&jb=430&utm_source=transactional&utm_medium=email&utm_campaign=1502093324_LV&utm_content=shop_review&utm_subscriber=45377528)
Pie preces atsauksmes mēs sagaidām informāciju, kas palīdzēs citiem pircējiem preces izvēlē.
Ja Jūs neapmierina preces piegādes ātrums vai preces iepakojums, tad pie pārdevēja novērtējuma variet paust savu viedokli, piešķirot zvaigznes no 1-5.
220.lv
Комментарии (6)
Bez jums firma neizputēs. Un pircēju viņiem ir ļoti daudz.
Bez manis neizputes, bet ar šādu stratēgiju gan. Tas ir tikkai laika jautājums. Neista retingu sistēma nevar strādāt ilgtermiñā
Neviens nav bez grēka. "Ilgtermiņš" visu saliek savās vietās.
Tas kā viņi publicē atsauksmes ir jau ļoti sen.
Tur sistēma tā strādā! Ja gribi, kai publicē sliktu atsauksmi par preci, tad vismaz 4 zvaigznes jāieliek, lai cik absurdi tas nebūtu.
Nu ieslēdziet smadzenes, lūdzu.
Pašā 220 lapā ir vieta, kur uzrakstīt atsauksmi par (!) preci, nevis par viņiem pašiem.
Nekā. Noraida komentāru ja raksti ka atsūtīja citu preci nevis minētu aprakstā.