Решено220.lv - Krāpšanās, slikts, serviss mānīšanās
26. Jūnija vakarā pasūtīju mobilo telefonu (Samsung Galaxy S10) , internetveiakala 220.lv rīkotās akcijas ietvaros, ar paredzētu preces piegādi uz 08.07.2019. , taču 05.07.2019. Saņēmu ziņu (sms) , ka preces piegāde kavēsies un tā tiks piegādāta līdz 17.07.2019. , zvanīju uz 220.lv, lai precizētu informāciju, taču nekādu sīkāku paskaidrojumu man neviens nespēja sniegt, uz manu jautājumu par to vai es varu būt droša, ka saņemšu preci noteiktajā datumā, 220.lv apgalvoja, ka nekādiem starpgadījumiem nevajadzētu būt un prece būs 17.07.2019. !
15.07.2019. Pasūtījums pēkšņi no 220.lv puses tiek atcelts. Zvanu un interesējos par šo situāciju, viss, ko man 220.lv personāls var atbildēt ir - ka mainījušies piegādātāji (kas mani kā patērētāju neinteresē) un preci par konkrēto cenu piedāvāt nevar. Prasīju vai vēl kādam klientam ir šāda pati situācija, kas pasūtīja šo preci, saņēmu atbildi, ka es esot vienīgā, kas šo preci par šādu cenu pasūtīja... Sarunas beigās 220.lv darbiniece vēl piebilda, ka mums (220.lv) tā ir ierasta prakse.
220.lv piedāvā, bet piedāvājumus nepilda.
Labdien,
Vai varat lūdzu norādīt savu pasūtījuma numuru, lai varētu izvērtēt radušos situāciju.
Atvainojamies par radušos situāciju un pateicamies par sniegto informāciju.
Sūdzība atrisināta, 220.lv pārstāvji ar mani sazinājās vēlreiz un beigās tiku pie pasūtītās preces par cenu, kāda bija norādīta brīdī, kad veicu pasūtījumu.
Добавить комментарий