220.lv - Krāpšanās, slikts servis
11.12.2016. pasūtiju preci, kopā 4 dažādas. 12.12.2016. saņēmu e pastu ka sākta pasūtījuma izpildīšana un jau 13. decembrī ka prece nodota kurjeram. 14.12.2016. zvana kurjers ka prece ir atvesta. Man par pārsteigumu no visa pasūtījuma tikai 1 prece. Nākošajā dienā zvanu uz 220, kur man apgalvo ka tā var būt un visu pārējo saņemšu līdz 16.12.2016 - bet nekā. Zvaniju gan 16, 19, 21, un 22 decembrī bet konkrētu atbildi kur ir prece, un kad saņemšu nedod, un sola ka problēmu risinās un man atzvanīs- tikai neviens neliekas nezinis. NEIEPĒRKATIES ŠAJĀ VEIKALĀ NEKAD.
Labdien,
Precizējiet lūdzu pasūtījuma numuru ar kuru Jums radās šāda problēma,
Mēs vēlamies noskaidrot kādeļ Jums netika sniegta atbilde laicīgi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām
Ar cieņu
Добавить комментарий