220.lv - Krāpšana, slikts serviss
Es savā īpašumā ieguvu dāvankarti 50 eiro vērtībā no 220lv un vēlējos iegādāties savai draudzenei dāvanu uz svētkiem- fēnu.
Pasūtīju vēlamo preci un 2 nedēļas gaidīju, lai to saņemtu. Viss ko saņēmu pēc šīm 2 nedēļām bija ziņa, ka-prece nāv pieejama, sūtiet kādu citu.
Ok, izvēlējos citu fēnu, kas it kā bija pieejams iegādei un ATKAL bija jāgaida 2-3 nedēļas, lai man paziņotu, ka arī šī prece nav pieejama.
Atmetu ar roku fēna iegādei un nolēmu dāvankarti tērēt citiem pirkumiem iekš 220lv, bet biju ļoti pārsteigts, kad ēpastā saņēmu ziņu ar citu rēķina numuru, ka man par šo pirkumu ir jānorēķinas atkārtoti ar pārskaitījumu, jo Jūsu uzņēmuma operātoram skaidri un gaiši norādīju, ka vēlos šīs preces saņemt izmantojot dāvankartes summu un neviens neatbild uz ēpastiem.
Sanāk, ka ir nopirkta dāvankarte, par kuru es nevaru iegādāties vēlamo preci un Jūs man nepiedāvājat situācijas risinājumu un gribat, lai atkārtoti maksāju par to?
Lūdzu, sazināties ar mani par šīs problēmas risinājumu vai arī sekos iesniegums Patērētāju tiesību aizsardzības centrā par krāpšanu 50 eiro apmērā.
Комментарии (2)
priekš kam pirkt dāvanu karti ja pats to neuzdavināja? fenu vareja par skaidru naudu nopirkt un nevajag nekādas dāvanu kartes... vajadzēja tad nopirkt galactico dāvanu karti lai viņa pati var kaut ko sev nopirkt tīrdzniecības centros...
"Es savā īpašumā ieguvu dāvankarti 50 eiro vērtībā no 220lv un vēlējos iegādāties savai draudzenei dāvanu uz svētkiem- fēnu."
Te tak skaidri un gaiši rakstīts, ka viņam uzdāvināja to dāvanu karti, un viņš viņu gribēja attiecīgajā iestādē notriekt..