Решено220.lv - Krāpšana, slikts serviss
Esmu pasūtījusi preci 100 eiro vērtība. Protams neizlasīju komentārus par veikalu😒pati vainīga! Nu ok 6.04.2023 man apsolīja piegādāt, tajā datuma atnāca sms pasūtījums kavējās pārcēla uz 13.04, karoči pārcēla man to preci vēl reiz uz 18.04.2023.
18.04 nekas neatnāca ne sūtījums ne sms ka tiek pārcels vienkārši klusums, piezvanīju uz 220.lv uzjautāt kas ir ar manu preci uz ko man atbildēja, tā kavējās un datums kurā mēs piegādāsim nav zināms. Uz e-pastu viņi neatbild. Šoks! Datums ir nezināms kur pasūtījums arī! Forši.
Mīļie cilvēki nesūtiet no šī veikala neko!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Pasūtījuma Nr.20448353
Esmu sazinājusies ar Gess Market OÜ pārdevēju uz jautājumu kur ir mans pasūtījums viņš atbildēja ka ir nosūtījis 27.03.2023.!
Sveiki, šodien man uzvanija no 220.lv un atvainojas par to ka nepiegādā laika sūtījumu.
Pajautāja man cik dienas es vel varu pagaidīt to sūtījumu, es ta sapratu ka sūtījums ir pazudis un 220.lv to meklē! Paldies ka sazinājāties ar mani un izstāstījāt ka ir.
Sūtījumu es gaidīšu līdz 5.maija, ja tas neatradīsies 220.lv man atgriezis naudu! Es ceru ka vis atrisināsies( vai atnāks sūtījums vai atgriezis naudu)!
Комментарии (3)
Man paveicās. Es sūtīju un vienmēr saņēmu laikā. Laikam nesutiju no šaubīgiem pārdevējiem.
Un vienmēr vajag maksāt pie saņemšanas. Tā drošāk. :)
Nr.20448353