220.lv - Krāpšana.
05.12.2016. 220.lv piegādā nepilnu pasūtīto preces komplektu. ( bez pilna komplekta prece nav izmantojama)
05/12.2016. informēju telefoniski par problēmu, pieprasa foto. It kā es varētu nofotografēt to, kas trūkst.
05.12.2016. nofotografēju to, kas ir, uzrakstu un elektroniski nosūtu pretenziju kopā ar foto un prasu atgriezt naudu.
06.12/2016. saņemu šādu vēstuli:
Labdien!
Šobrīd informācīju precizējam pie atbildīgā speciālista. Līdz ko saņemsim atbildi, sazināsimies ar Jums. Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
06.12.2016. Atbildu, izklāstot situāciju.
06.12.2016. saņemu otru vēstuli:
Sveicināti!
Paldies, par Jūsu atstāto viedokli , par mūsu apkalpošanu.
Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis, tādēļ kvalitātes uzlabošanas nolūkos, lūdzam Jūs precizēt informāciju, kas pietrūka Jūsu gadījumā, līdz izcilai klientu apkalpošanai.
Vēlamies Jums atvainoties par sagādātajām neērtībām un ceram uz turpmāku sadarbību.
07.12.2016. saņemu vēstuli:
Labdien!
Vēlamies Jums atvainoties par radušos situāciju.
Paldies, fotogrāfijas ir saņmetas.
Sakiet, lūdzu vai Jūs varēsiet pieņemt kurjeru 09.12.2016 laika posmā no 11 00 lidz 17 00, lai varētu paņemt no Jums saņemto preci? Kā arī nepieciešama ir adrese uz kurieni nosūtīt kurjeru.
Jums ir nepieciešams uzrakstīt iesniegumu, iesniegumā jānorāda: Jūsu vārds,uzvārds,pasūtījuma numurs,tālruņa numurs,nepieciešams norādīt vai saņemt vēlaties korektu preci vai naudas atgriešanu.
Gaidīsim,Jūsu atbildi.
Pēc nepareizās preces saņemšanas mūsu noliktavā tiks izsūtīta pareizā prece vai veikta naudas atgriešana.
( Foto un pretenzija tika nosūtītas 05.12.2016. Pretenzijā skaidri bija norādīts, ka vēlos saņemt naudu.)
07.12.2016. atbildu, ka gaidīšu kurjeru un vēlos saņemt kontā naudu, kā esmu norādījusi pretenzijā.
08.12.2016 saņemu vēstuli:
Labdien!
Esam Jums pieteikuši kurjeru uz 09.12.2016, lūdzam preci sapakot kopā ar ieniegumu uz nodot kurjerdienestam.
Pēc preces saņemšanas mūsu noliktavā tiks izsūtīta pareizā prece vai veikta naudas atgriezšana.
Isniegumu rakstiet brīvā formā, norādot pasūtījuma numuru un situācījas aprakstu.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
08.12.2016. atbildu uz vēstuli.
09.12.2016. sagaidu kurjeru un nododu preci.
15.12.2016. zvanu un prasu, kad būs nauda. Atbild, ka prece no kurjera nav saņemta. Kad saņems, tad samaksās.
18.12.2016. rakstu e-pastu uz kuru atbildi nesaņemu.
19.12.2016 zvanu atkal. Atbild, ka prece no kurjera nav saņemta un nauda esot jāatskaita 30 dienu laikā no preces saņemšanas 220.lv noliktavā.
19.12.2016. Zvanu DPD. Atbild, ka prece ir nodota 220.lv noliktavā 12.12.2016. un viņi to var apliecināt 220.lv.
19.12.2016. zvanu 220.lv un prasu, kādēļ melo, kad būs nauda. Atbild, ka tiek skaidrots vai prece ir noliktavā saņemta un ka nauda ir jāatskaita 14 dienu laikā no preces saņemšanas noliktavā.
20.12.2016. saņemu vēstuli:
Labdien.
Pēc preces saņemšanas mūsu noliktvā nauda uz konta tiek atgriezta 14 dienu laikā.
Vēlamies Jums atvainoties par sagādātajām neērtībā.
( Joprojām netiek minēts, ka prece ir saņemta.)
20.12.2016. mana atbilde internetveikalam:
Sveiki!
Jūsu atteikuma veidlapā ir rakstīts: SIA "Pigu Latvia" pienākums iespējami agrāk, bet ne vēlāk kā 14 kalendāra dienu laikā no dienas, kad jūs nosūtījāt rakstisku atteikumu, atmaksāt Jums visas Jūsu veiktās iemaksas. Rakstisku iesniegumu par naudas atgriešanu nosūtīju Jums 05.12.2016. Tas nozīmē, ka nauda man bija jau jāsaņem. Preci no DPD Jūs saņēmāt 12.12.2016., nevis kā vakar Jūsu konsultanti sacīja, ka prece nav saņemta. Lūdzi nekavējoties atgriezt naudu par atgriezto preci, atbilstoši atteikuma veidlapā rakstītajam. Pildiet to, ko paši esat uzrakstījuši.
Kāds būs turpinājums- nezinu.
Secinājumus izdariet paši- vai vēlaties būt 220.lv ķīlnieks un atbalstīt sava laika un līdzekļu tērēšanu, jo zvani ir maksas.
Добавить комментарий