220.lv - Krāpšana
Pārdot bojātas preces, raksta 14 dienu laikā var atgriest preci, ka prece tiek atgriezta, atbild ka preci sabojāja pats pircējs.
Preci darbībā nedrīkstot pārbaudīt. Tātad pēc veikala 220.lv darbinieka teiktā pērkot hēlija gāzes balonus pēc iepakojuma jānosaka vai balons ir pilns vai nav. Ideāls risinājums, naudu neatgriežam, preces arī nav. Varam iedot atpakaļ tukšo balonu. Lieliska ņirgāšanās par pircēju.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Rakstot uz e-pastu [slēpt]@220.lv neviens neatbild. Pasūtījuma Nr.27067323
Pasūtījumu atgriezu 20.01.2024. Šodien ir jau 07.02.2024. Neviens nav nevienu ziņu e-pastā uzrakstījis, nav pat pazvanījis, nerunājot nemaz par naudas atgriešanu, kas tika solīta atdodot preci.
220.lv uzskata, ka viss ir lieliski un jautājums ir atrisināts.
Labdien!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs.
Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Gaisa Prieks SIA", Latvijā.
Informāciju par pārdevēju varat redzēt gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā.
220.lv veic starpnieka lomu komunikācijā starp klientu un Marketplace preces pārdevēju.
Klienta prasījuma gadījumos, gala lēmumu pieņem Marketplace pārdevējs "Gaisa Prieks SIA".
Preces pārdevējs Jums atsaka 14 dienu atteikuma tiesības pamatojoties uz to, ka klients ir sabojājis aizsardzības plēvi, kas norāda, ka balons nav ticis lietots.
220.lv
Pēc sniegtās informācijas sanāk, ja ir precei ir kāds defekts- bojāts reduktors vai notikusi hēlija gāzes noplūde, tad preci nemaina un naudu neatgriež. Žēl, ka picēji par to netiek brīdināti pirms pirkuma veikšanas. Sanāk ka 220.lv platformā tirgojās pēc principa "kaķis maisā". Neviens nekādu atbildību par pārdoto preci neuzņemās. Vainīgs pircējs.
Добавить комментарий