www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana

220.lv - Krāpšana

Mans pasūtījums atnāca pēc mēneša, nevis 2 ned laikā, ka dāvanai, kam tas bija paredzēts - tas vairs nederēja un nebūtu izvēlējusies 220.lv pakalpojumus, ja zinātu, ka to nepiegādās noteiktajā laikā. Klientu serviss teica, ka nodos ziņu par šo nekorektību un saņemšu atlīdzību, bet par to neesmu vēl saņēmusi atsauci. Tomēr kad beidzot saņēmu savu sūtījumu, tas nāca ar pārsteigumu putekļainā iepakpkumā un nepareizās krāsas smaržas. Es par nezinu vai tas ir oriģināls.
Aizgāju uz veikalu un salīdzināju ar oriğinālu - par 40eur dārgāks, bet ne tādā krāsā un iepakpojumā. Domāju, varbūt vecāks ražojums, bet tomēr tas nebija norādīts pasūtījumā. Izsmidzināju, lai salīdzinātu smaržu ar tām pašām smaržām, kas vēl man mājās bija mazākā tilpumā no iepriekšējā pirkuma oriğinālā iepakojumā, lai salīdzinātu, ka arī aromāts atšķiras.
Klienti serviss teica, ka varu sūtīt produktu atpakaļ (vēl tērēt savu laiku un līdzekļus!) , un varbūt atgriezīs naudu, bet ne ja produkts ir atvērts.
Atlīdzību par manu patērēto laiku, neatbilstību pasūtījuma produktam jebkurā gadījumā nepievienotu pie 80eur atgriežamās summas, cik izmaksāja šīs smaržas.
Nu esmu ieberzusies ar šo neatbilstošo produktu, nekādu atlīdzību, pazaudētiem 80eur, nokavētu dāvanu, laiku un pacietību.
Nevienam neiesaku izmantot 220.lv pakalpojumus. Labāk aizejiet uz veikalu un samaksājiet 40eur vairāk, bet vismaz droši zinat, ka jūs neapkrāps.
Pievienošu attēlus no pasūtījuma, veikala smaržām un tām, kuras man atnāca.

23.09.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 30.10.2023

Labdien!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju . Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Polandija, MB ". Kā noskaidrojām saziņā ar preces pārdevēju, ir notikusi cilvēcīga kļūda pasūtījuma komplektēšanas procesā.
Tā kā preci pirkāt no citas juridiskās personas, 220.lv šajā gadījumā nodrošina tikai saziņu starp pircēju un pārdevēju, bet lēmumus pieņem pārdevējs. Vēršam Jūsu uzmanību, ka smaržas ir higiēnas prece, kurai nedarbojas atteikuma tiesības, ja iepakojums ir atvērts. Smaržas nevar saņemt, pasmaržot un ja nepatīk, atgriezt.
Pēc mums pieejamās informācijas, Jūs esat nosūtījusi preci tās pārdevējam pretenzijas izskatīšanai. Līdz ko saņemsim atbildi, informēsim Jūs.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

L

Комментарии (2)

L LauraZied 23.09.2023

Failu pielikums

D Daiga Roze 25.09.2023

Latvijā veikalos labāk smaržas nepirkt.Nekad nevar zināt vai nebūs viltojums.Es smaržas parasti iepērku ārzemēs vai lidostās.Var droši iegādāties arī no Tallink e veikala.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы