220.lv - Krāpšana
Man arī ir gadījusies ļoti negatīva pieredze ar putekļsūcēju robotu. Pirmais jau bij, ka sistēma 3x noraidīja pirkumu. Kārtoju ceturto reizi. Tas sanāca. Otrā dienā skatos - nauda no konta atskaitīta 2x. Ieskatījos savā profilā - jā, beigās ir apstiprināts arī viens noraidītais pirkums. Rezultātā 2 x nopirku vienu un to pašu preci. Sazvanījos ar viņiem. Nevarot atcelt pirkumu, sūtīšot abus un vienu es lai sūtot atpakaļ, 2 dienu laikā atgriezīšot naudu. Sliktākais ir tas, ka izsaiņoju vienu, pēc instrukcijas uzlieku lādēties uz visu nakti. Nākamajā dienā tak jāizmēģina. Darbojas protams, bet - beidzis darbu nu nekādi nevar uztrāpīt uz lādētāja pat ar desmito reizi. Mēģinu pievienot aplikācijai. Neizdodas pat ar divdesmito reizi un arī nākamajā dienā ne. Ak jā un arī akumulators netur ražotāja norādīto laiku. 2x īsāks. Nu protams zvanu atkal uz veikalu. Jā, lai sūtot atpakaļ, atgriezīšot naudu tiklīdz saņemšot. Nu piebildīšu, ka notestēju arī otru robotu, kas darbojās korekti un to paturēju, kaut gan reklāmā sludinātajam neatbilst. Aplikācija galīgs sūds, bez tādas var iztikt. Stāsts nav par to.
Aizsūtīju atpakaļ preci, gaidu naudu - nav. Zvanu, esot nosūtījuši pārdevējam, pārdevējs pārbaudīšot, un tad atgriezīšot naudu. 6.04.2023. 220.lv apstiprināja, ka saņēmis preci, 3 nedēļas naudas kā nav, tā nav. Un neviens tur neliekas ne zinis. Zvanu atkal. 27.04.2023. Beigās atsūta e-pastu, ka naudu nevarot atgriezt, jo prece esot lietota. Mīļie cilvēki - kā pārbaudīt vai robots darbojas korekti, ja to neizmēģina darbībā?
Vienīgais ko tagad varu darīt - griezties ar iesniegumu Ptac. Nu nekad mūžā vairs pie viņiem neko nepirkšu. Kvalitāte dārgām precēm ļoti apšaubāma. Droši vien kā palaimējās. Ja esi nopircis brāķi, tad atgriezt viņu nevar. Bet tāda prece, kas tikko nopirkta un uzreiz jādod garantijas remontā, man tik tiešām nav vajadzīga. Biju vip klients. Nu vairs negribu būt viņu klients vispār.
Un cik tagad palasu atsauksmes, tad nav tās labākās.
Zaudēti 230 €
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Sandra Bokiša!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs.
Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Neats Trade, OÜ" Igaunijā. Informāciju par pārdevēju varat redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā.
Vēlamies norādīt, ka tādas preces atvēršana un tās lietošana, kuru jau bijāt pieteikusi uz atgriešanu, apgrūtina preces atgriešanas procesu, jo prece ir taisīta vaļā un tai ir lietojuma pazīmes.
PTAC likums nosaka, ka preces izmēģināšana un pārbaude var notikt tādā mērā, kā Jūs to varētu izdarīt fiziskā veikalā un patērētājs uzņemas atbildību par preces vērtības samazināšanos, kas radušās šādas pārbaudes rezultātā.
Precēm ir noteikts garantijas temrmiņš, patērētājiem parasti tie ir 24 mēneši. Ja Preces lietošanās laikā tai ir radies defekts (skaitot no 1. dienas, kad preces ir saņemta valdījumā), no klienta tiek pieņemta pretenzija par līguma noteikumiem neatbilstošu preci un tā tiek izskatīta garantijas nodrošināšanas procesa ietvaros, attiecīgi, preces tiek saremoentēta, apmainīta vai tiek atgriezta nauda. Patērētāja tiesības ir aizsargāts ar PTAC likumu, tomēr, lai tiesības varētu realizēt bez šķēršļiem, ir jāzin un jāpilda arī pienākumi.
Šajā konkrētajā gadījumā nav nekādas krāpšanas pazīmes - klients pārsniedza savas tiesības un preces pārdevējs aizsargā savu biznesu. 220.lv apstiprina - neskatoties uz to, ka tika uzsākta preces lietošana, preces pārdevējs nedrīkst liegt Jums izmantot 14 dienu atteikuma tiesības, kā vien pamatoti ieturēt daļu no preces vērtības, lai to sakoptu un atgrieztu tās sākonējā stāvoklī. Mēs ilgstoši centāmies pārdevējam izskaidrot situāciju, aizsargāt Jūsu tiesības un panākt likumam atbilstošu lēmumu, tomēr preces pārdevējs atsaka naudas atgriešanu. Tā kā distnces līgums tika slēgts Jūsu starpā, mums nav nekāda juridiska spēka piespiest pārdevēju veikt naudas atgriešanu.
220.lv klientu apkalpošanas centra darbinieks ar Jums sazināsies, lai izrunātu situāciju un sniegtu konsultāciju par tālāko rīcību, lai panāktu godīgu situācijas risinājumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Diemžēl nesaņemu nekādu informāciju par preces garantijas remontu, nav piedāvājuma par pazeminātas cenas atgriešanu. Nav vispār nekādu piedāvājumu problēmas risināšanai. Preci atpakaļ saņēma. Nauda nav jāatgriež, par preces remontu nav nekādas runas. Un par to pašu ka atgriezt man to brāķa preci- arī par to pat nedomā. Es vismaz metālluūžņos to varētu atdot.
Комментарии (7)
A tu nelasi, ja nepatīk.
220.lv kopš tika nopirkts no pigu.lt, darbojās pēc principa, ka latvijas pircējs ir blēdis, kurš sapņo atņemt veikalam iemaksāto naudu. Vienkārši mēs pērkam ar mērķi apšmaukt nabaga lietuviešus, nelietojot nepareizi atsūtītās preces, un nelietojot brāķus
Pasūtījuma numurs 20526533, otru neatceros no galvas.
Negaidīti trieciens,
Putekļsūcēja vilšanās,
Pirkums nesekmīgs.
Sistēma noraida,
Pirkumu trīs reizes aizvaino,
Ceturtais - veiksmīgs.
Bet nauda no konta,
Divas reizes atņemta,
Dubultās izmaksas.
Sazvanu veikalu,
Atcelt neiespējams,
Atgriezt naudu sola.
Izsaiņoju vienu,
Uz lādētāju liku naktī,
Darbs beidzies drūmi.
Lādētājs nepieder,
Desmit reizes neuztrāpīšu,
Pat ar mēģinājumiem.
Aplikācija nedarbojas,
Divdesmit reizes neveiksmīgi,
Akumulators vājš.
Atsūtu atpakaļ,
Nauda gaida solīta,
Bet neiespējams.
Zvanu, pārdevējs pārbauda,
Nauda neatskaitās,
Neviens neko nesaka.
Pēc trim nedēļām,
Atgriežot naudu liekās,
Lietota prece.
Vairs neko nepirksu,
Zaudēju 230 eiro,
Vip klienta zaudēts.
Ptac iesniegums,
Vienīgā izvēle palikusi,
Atsauksmes negatīvas.
Kvalitāte apšaubāma,
Neesmu vairs viņu klients,
230 eiro zaudēti.
Tev tā spēcīgi ar pelēko vielu smadzenēs sagājis grīstē? Vai zāli pārpīpējies? 🤣
Tas ir šedevrs!
Pelēka tāle
Smadzenēs mākonis mīt
Dziļa mierība
Zāles tvaiks kūst
Meditācijas plūdums
Atbildes klusē