www.sudzibas.lv 220.lv Krāpnieki neatgriež naudu

220.lv - Krāpnieki neatgriež naudu

Iegādājos preci 220.lv. 19.10.2017 Pēc 3 dienām kopš prece bija piegādāta tā vairs neslēdzās iekšā. Precei nebija nekādu redzamu bojājumu. Nolēmu ja jau prece 3 dienās sabojājās nosūtīsu to atpakaļ, lai atgriež naudu. 220.lv teica , lai sūtot. 26.11.2017. preci nosūtīju atpakaļ.
Pēc vienas dienas saņemu zvanu no 220.lv, kur informē, ka prece ir lietota un naudas atgriešana nedarbojas! Prece strādāja 3 dienas! Dāmiņa saka, lai braucot pakaļ savai precei ( plīts virsmai). Kad ieminējos par to vai šī plīts virsma strādā viņi nezinot - tātad piedāvāja braukt pakaļ plīts virsmai, kas pat iekšā neslēdzas to nepārbaudot. Pēc šīs informācijas saņemšanas saka, ka tādā gadījumā nosūtīs to uz servisu. Ja servisā 30dienu laikā ! konstatēs, ka tas ir ražošanas brāķis tikai tad atgriezīs naudu.
Paiet 2 dienas un atkal zvana no 220.lv un stāsta visu no gala, ka lai braucot pakaļ plīts virsmai - atkal prasu vai darbojas, atkal neko nezin un atkal sūta uz servisu.
Pa vidam pāris reizes no 220.lv arī uzpīkstināja uz manu telefonu acīmredzot tādēļ, lai pēc tam varētu teikt mēs jums zvanījām bet nevarējām sazvanīt. Redzu, ka ievērot likumus pigu ir problēmas.
nepērciet neko šajā veikalā, īpaši jau tagad uz Z-svētkiem. Tad jau izvēlieties citus internetveikalus, kuros vismaz lasot sūdzības ar 14 dienu laikā atgrieztu preci, naudas atmaksai nav problēmu. Ir varbūt citas problēmas, bet iepērkoties 220.lv zaudēsiet ne tikai nervus un laiku, bet arī preci un naudu.

Комментарии (1)

S Samanta 13.11.2017

????

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы