220.lv - klientu maldināšana
Pirmo un beidzamo reizi iepirkos šajā "veikalā", brutāla klientu maldināšana: bijām pasūtījuši vairākas preces, pasūtījuma brīdī bij informācija, ka ir pieejams un piegādes datums bija norādīts 06.08.2019.g., kas mums ļoti derēja, jo viena no precēm bija domāta kā dāvana tuvam radiniekam, kurš bij atbraucis no Zviedrijas uz savu dzimšanas dienu 08.08.2019.g. Preces bijām pasūtījušī laicīgi, 2 nedēļās iepriekš un bija veikta priekšapmaksa..
Ap pirmo augustu saņēmām atbildi no 220.lv, ka minētas preces nav noliktavā, līdz ar to piegādes termiņš ir mainījies uz 14.08.- vienkārši izcili, tā turēt!
Rezultāta cilvēks aizbrauca ar tukšam rokām un man nācās sūtīt dāvanu uz Zviedriju, kas man izmaksāja 27 EUR. Runājot par ekonomiju varu pateikt, ka, ja šī prece būtu pieejamā veikalā mūsu pilsētā, tad es protams ņemtu uz vietas, nevīs pasūtītu internetveikalā..
Mēs protams saņēmam atvainošanas vārdus no menedžera, bet rūgtuma sajūta tomēr ir palikusi. Diemžēl vairs neuzticos dotajam veikalam.
Комментарии (3)
Interesanti. Vismaz 7 lielāki un mazāki pirkumi šajā veikalā. Pēdējais pirms 2 mēnešiem. Nekad nav bijuši pārpratumi vai citas problēmas.
Nekļūdas tikai tas, kas nestrādā ?
Nedomāju, ka cilvēkam, kas dzīvo Zviedrijā, ir baigā škrobe par to tavu lēto dāvanu. Bet nu tas tā.
Tu laikam nesaprati līdz galam tēmas būtību.