220.lv - Ignorē 14 dienu preces atteikuma tiesības
Nopirku 220.lv elektrisko tējkannu, lētu. Piegādāja, izmēģināju, secināju, ka visa virtuve smird pēc lētās tējkannas plastmasas, tāpēc pēc divām dienām, ar Latvijas pasta starpniecību atgriezu preci uz Daugavgrīvas ielu 114, Rīgā, kopā ar atteikuma veidlapu. Paiet 14 dienas no naudas ne ziņas ne miņas. Kad zvana uz klienta apkalpošanas servisu, tad pirmais operators izdomāja, ka man pasta kvītiņa jānosūta, otrais operators muldēja, ka preces tiek sūtīta uz Lietuvu (kaut gan prece saņemta ir Daugavgrīvas ielā 114 pēc lp sūtījumu sekošanas sistēmas) . Tā lūk 220.lv naudu neatgriež un 14 dienu atgriešanas pienākumu viņi ignorē! Par naudas atmaksu protams neviens no klientu operatoriem nebilda ne vārda. Viesiem iesaku stipri padomāt, vai ir vērts kaut ko pasūtīt no šīs kompānijas. Viss būs labi tikai līdz brīdim, ja ar preci viss būs kārtībā, bet ja nebūs, tad tiksiet pasūtīts vienu māju tālāk. Nu par viņu darab stilu jau liecina neskaitāmās sūdzības internetā!
Tā lūk! Nu priekšā cīņa! Sākumā Ptac, ja nelīdzēs, tad caur tiesu! Šīs ir principa jautājums! Tev nebūs iedzīvoties uz citu rēķina!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Smieklīgi...ielikuši robotu, kas atbild savas robotizētās frāzes, pasūtījuma numurs Jūsu epastiņā ir nosūtīts reizes sešas..., ja ne septiņas, kopār ar Latvijas Pasta kvītiņu, ko izfantazējāt pieprasīt...un risināt situāciju Jums bija laiks 14 dienas...plānā galdiņa urbēji, kas imitē darbības imitāciju...Tiksimies tiesā!
Ar cieņu,
bijušais klients
Добавить комментарий